دیدار کشتی نوجوانان مازندران و گیلان در محمودآباد،به منظورآمادگی بیشتردر مسابقات کشوری+ تصاویر

تیم منتخب کشتی نوجوانان مازندران در یک دیدار تدارکاتی بر تیم منتخب کشتی گیلان غلبه کرد. به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از شهرستان محمودآباد؛ کشتی گیران آزادکار مازندران در دیداری دوستانه و به منظور حضور پر قدرت  در مسابقات کشوری  بر منتخب گیلان پیروز شدند.آزادکاران مازنی  روز پنج شنبه در دیداری تدارکاتی در سالن کشتی امام […]

تیم منتخب کشتی نوجوانان مازندران در یک دیدار تدارکاتی بر تیم منتخب کشتی گیلان غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از شهرستان محمودآباد؛ کشتی گیران آزادکار مازندران در دیداری دوستانه و به منظور حضور پر قدرت  در مسابقات کشوری  بر منتخب گیلان پیروز شدند.
آزادکاران مازنی  روز پنج شنبه در دیداری تدارکاتی در سالن کشتی امام رضا(ع)شهرستان محمودآباد به مصاف کشتی گیران گیلانی رفتند و به برتری دست یافتند.
رئیس هیات کشتی محمودآباد در حاشیه این مراسم  درگفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این رقابت در رده  سنی نوجوانان و در بخش آزادبرگزار شد، افزود: در این دیدار ۷۰کشتی گیر در ۱۵وزن با یکدیگر مسابقه دادند که در پایان تیم کشتی منتخب مازندران   برابر حریف خود به برتری رسید.
ˈسید نور الدین حسینی در ادامه جایگاه رشته کشتی محمودآباد را در سطح استان خوب توصیف و اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت های بالایی برای توسعه و ارتقای این رشته ورزشی در این شهر وجود دارد که باید با تلاش مضاعف آنها را به فعلیت در آوریم.
به گفته وی، در زمان حاضر بش از ۴۰۰کشتی گیر دررده های سنی مختلف در این شهرساماندهی  و در سطح شهر و روستا مشغول به فعالیت می باشند.

 

1 1

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9

1 11

1 12

1 13

1 14

1 15

1 16

1 17

1 18

1 2

1 3

1 4