هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال کشور/شکست سازمان عمران در برابر همنام تبریزی + سایر نتایج

تیم والیبال شهرداری تبریز برابر مهمان خود به برتری دست یافت. به گزارش مازنداسپرت، در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان عمران ساری بود که این بازی در پایان با برتری سه بر یک به سود میزبان به اتمام رسید. تیم شهرداری تبریز در […]

00omraaanتیم والیبال شهرداری تبریز برابر مهمان خود به برتری دست یافت.

به گزارش مازنداسپرت، در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان عمران ساری بود که این بازی در پایان با برتری سه بر یک به سود میزبان به اتمام رسید.

تیم شهرداری تبریز در مصاف با نماینده مازندران از همان ابتدای بازی قدرتمندانه ظاهر شده و ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود پایان برد. در ست دوم نیز برتری با تیم میزبان بود که این ست هم ۲۵ بر ۲۰ به سد تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید.

تلاش تیم عمران ساری برای فرار از شکست منتهی به پیروزی در ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شد.

در ست چهارم باز هم برتری با تیم میزبان بود و شهرداری تبریز با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید تا در نهایت این مسابقه را ۳ بر ۱ به سود خود به اتمام رساند.

بازی رفت دو تیم در ساری به سود تیم عمران به اتمام رسیده بود.

با ششمین پیروزی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر جمع امتیازات این تیم را به ۲۰ امتیاز رسانده و شاگردان بناکار در رده هفتم جدول جای گرفتند. در حالی که یک مسابقه این تیم برابر کاله مازندران برگزار نشده و دیدار شهرداری تبریز برابر هاوش گنبد به دلیل پرتاب اشیا تماشاگران گنبدی نیمه تمام باقی مانده است.

تیم شهرداری تبریز در هفته هفدهم در تهران به مصاف تیم پیکان می‌رود.

**سایر دیدارها با نتایج زیر به شرح زیر در حال برگزاری است:

صالحین ورامین ۰ – ۱ بانک سرمایه

کاله مازندران ۱ – ۰خاتم اردکان

شهرداری اراک ۱ – ۰ هاوش گنبد

شهرداری تبریز ۱ – ۰ عمران ساری

سایپا تهران ۰ – ۰ پیکان تهران