با پیگیری های سعید نجاریان صورت می گیرد: بهسازی سکوهای سالن سید رسول حسینی ساری با نصب بیش از ۴۰۰ صندلی جدید

سکوهای سالن سید رسول حسینی پس از ۱۰ سال بهسازی می شود به گزارش  مازنداسپرت ؛  در حالی که سالن سید رسول حسینی در سال ۲۰۰۶ و جهت میزبانی از رقابت های جام جهانی کشتی آزاد مجهز به صندلی برای تماشاگران شده بود، در طول یک دهه اخیر تعداد زیادی از آنها با صدماتی مواجه […]

photo 2017 01 02 16 00 07سکوهای سالن سید رسول حسینی پس از ۱۰ سال بهسازی می شود

به گزارش  مازنداسپرت ؛  در حالی که سالن سید رسول حسینی در سال ۲۰۰۶ و جهت میزبانی از رقابت های جام جهانی کشتی آزاد مجهز به صندلی برای تماشاگران شده بود، در طول یک دهه اخیر تعداد زیادی از آنها با صدماتی مواجه شده و حتی جای بخشی زیادی از صندلی ها خالی شده است.

در همین راستا با پیگیری های سعید نجاریان مدیرعامل تسم فوتسال شهروند ساری تعدادی صندلی جدید در سالن سید رسول حسینی نصب خواهد شد.

نجاریان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: تعداد زیادی از صندلی های سالن سید رسول حسینی از جا کنده شده اند و شرایط نامناسبی در محل نصب آنها وجود دارد که دشواری هایی را برای هواداران به وجود آورده است به همین خاطر و درجهت رفاه حال این عزیزان تصمیم گرفتیم صندلی های جدید را جایگزین کنیم.

وی افزود: مجموعاً به تعداد بیش از ۴۰۰ صندلی برای بهسازی سکوها نیاز داریم که سفارش خرید آن انجام شده و ان شاالله به زودی پس از ورود به ساری کار نصب آنها انجام خواهد شد.

نجاریان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال قابل توجه هواداران از بازی های تیم شهروند ساری و سایر رشته ها، این بهسازی بسیار ضروری بود. بنده تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهم تا این صندلی ها تا قبل از اولین بازی خانگی شهروند ساری در برابر ارژن شیراز نصب شوند تا هواداران دغدغه اسکان در زمان مسابقات را نداشته باشند.