پیش بینی ها درست بود/پرهام بعد از شوک از فروش نساجی منصرف شد و مالک ماند !

اختصاصی مازنداسپرت:در حالی که در طول هفته ی گذشته حرف و حدیث هایی زیادی مبنی بر فروش صد در صدی نساجی به گوش می رسید امروز پرهام از فروش نساجی منصرف شد .   به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال نساجی مازندران نماینده استان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور که علی رغم ضعف مدیریتی […]

2525اختصاصی مازنداسپرت:در حالی که در طول هفته ی گذشته حرف و حدیث هایی زیادی مبنی بر فروش صد در صدی نساجی به گوش می رسید امروز پرهام از فروش نساجی منصرف شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال نساجی مازندران نماینده استان مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور که علی رغم ضعف مدیریتی و کمبودهای موجود در نیم فصل اول عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشته بود ، در طول یک هفته گذشته طبق روال سال های گذشته اسیر حواشی تغییراتی مدیریتی یا به نوعی نازکردن های مالک اش شد تا حسابی جو این تیم بهم بریزد .

در حالی که روز گذشته مراسم معارفه ای نمادین و غیر رسمی در تمرین تیم فوتبال نساجی برگزار شد ،اما طبق شنیده ها امروز در جلسه ی واگذاری پرهام از فروش تیم منصرف شد و دوباره مالک نساجی باقی ماند .

در این باره نایب رئیس هیات هیات فوتبال استان مازندران طی تماسی با خبرنگار ما این موضوع رو تایید کرد .

امیدواریم شرایط واگذاری زمین و خواسته های این مالک غیر بومی هر چه زودتر مهیا شود تا هواداران عاشق نساجی اینگونه اسیر بازی ها و شوک دادن های آقای مالک نشوند و تیم هم به نابودی کشیده نشود.