“باشگاه سلامتی” کلوپی اختصاصی برای بانوان با مجهزترین امکانات + تصاویر

اگر شما یک خانم مازندرانی و مخصوصا ساروی هستید و به دنبال بهترین های شهر هستید، اینبار می خواهیم شما را با مجهزترین باشگاه ورزشی و بدنسازی که ویژه بانوان است آشنا کنیم. همه این کلوپ ورزشی را با نام مجموعه ورزشی سلامتی می شناسند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمتر جایی در استان مازندران پیدا می شود که اختصاصی برای بانوان باشد.دختران و بانوان ما همیشه برای ورزش کردن با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند.اما امروز مژده ای برای بانوان مازندران داریم.

اگر شما یک خانم مازندرانی و مخصوصا ساروی هستید و به دنبال بهترین های شهر هستید، اینبار می خواهیم شما را با مجهزترین باشگاه ورزشی و بدنسازی که ویژه بانوان است آشنا کنیم. همه این کلوپ ورزشی را با نام مجموعه ورزشی سلامتی می شناسند. در این سالن ورزشی، جدیدترین رشته های ورزشی با متد روز روزانه از ساعت ۸صبح تا ۸:۳۰ شب مخصوص خانم ها در حال برگزاری است.

این باشگاه به دلیل ارائه خدمات وی آی پی با نام باشگاه سلامت در شهر ساری شناخته می شود و به دلیل اینکه اختصاصی ویژه بانوان شهر است از استقبال خوبی برخوردار شد.

روزانه دختران و زنان ورزشکار از سراسر استان به ویژه از مرکز استان مازندران یعنی شهر ساری، به باشگاه سلامتی مراجعه می کنند، چون بهترین امکانات و خدمات را به ورزشکاران و اعضای خود ارائه می دهد.

باشگاه ورزشی سلامتی، با بکارگیری بهترین مربیان و کادری مجرب و تحصیل کرده به همراه فضایی وی آی پی محیط ورزشی ویژه ای را برای بانوان ساروی فراهم آورده است تا بیش از پیش تندرستی، سلامت و تناسب اندام را در بین خانم ها ترویج نماید.

این سالن ورزشی، جز سالن های درجه یک استان مازندران است. جالب است بدانید، بعضی از ورزش دوستانی که به ساری سفر می کنند در مدت سفر خود تمرینات ورزشی خود را در باشگاه سلامتی انجام می دهند.

گفتنیست ؛ این یک فرصت استثنایی برای بانوان مازندرانی و مخصوصا ساروی هاست که در این باشگاه ویژه و اختصاصی به راحتی به تمرین بپردازند و از امکانات باشگاه سلامتی نهایت استفاده را ببرند . ما باشگاه سلامتی را به شما پیشنهاد می کنیم .ورزشکاران ، قهرمانان و شما میهمانانی که از شهرها و استان های دیگر برای اردو های مسابقات به شهر ساری سفر می کنید می توانید از باشگاه سلامتی به عنوان جایی امن و با بهترین امکانات استفاده کنید .

به باشگاه سلامتی حتما سر بزنید …

 

برخی از کلاس های ورزشی: بدنسازی و کار با دستگاه، ایروفیتنس، فیتنس، ایروبیک، بادی بیوتی، اسپینینگ، تی آر ایکس، بادی پامپ، کراس فیت، پیلاتس و …

آدرس: استان مازندران -شهرستان ساری – ميدان خزر كمربندى غربى جنب طبيعت ١ كوچه نگين

تلفن: ۰۹۳۶۳۱۶۷۸۲۰- ۰۱۱۳۳۲۱۱۳۷۹

با مدیریت سرکار خانم لطفی

حتما به باشگاه سلامتی سر بزنید و از محیط آرام و امکاناتش لذت ببرید …