آغاز اردوی اسلالوم بانوان/ انتقال اردوی کانوسواران به بوشهر

اردوی تیم ملی اسلالوم آبهای خروشان بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان از ۳ دی ماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج آغاز می‌شود. به گزارش مازند اسپرت؛ اردوی تیم ملی کانوکانادایی بزرگسالان که در دریاچه آزادی در جریان بود، از فردا ۳ دی ماه به بوشهر انتقال پیدا می کند. الیاس اقلیمی سرمربی تیم […]

خبرگزاری فارس: آغاز اردوی اسلالوم بانوان/ انتقال اردوی کانوسواران به بوشهر

اردوی تیم ملی اسلالوم آبهای خروشان بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان از ۳ دی ماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج آغاز می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت؛ اردوی تیم ملی کانوکانادایی بزرگسالان که در دریاچه آزادی در جریان بود، از فردا ۳ دی ماه به بوشهر انتقال پیدا می کند.

الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو بر عهده دارد.

شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان، دامون صادقی، معراج محمدزاده، کیا اسکندانی و هومن کریمی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و سهیل نوروزنژاد از گیلان نفرات اعزامی به اردوی بوشهر هستند.

* آغاز اردوی اسلالوم از فردا با ۴ ورزشکار

تیم ملی اسلالوم بانوان کشورمان خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان و بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می کند. به همین منظور در آغاز چهارمین مرحله اردوی آمادگی ۴ قایقران به اردو دعوت شدند تا تمرینات خود را از فردا ۳ دی ماه در دریاچه آزادی آغاز کنند. این مرحله از اردو تا ۱۳ دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

رکسانا رازقیان و فائزه روناسی از اصفهان، حسنا اله قلی از مازندران و دنیا محمدی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به این اردو هستند که تحت نظر کتایون اشرف تمرینات خود را انجام خواهند داد./فارس