مدیرکل تامین اجتماعی مازندران خبر داد:

تمدید ۲ روزه مهلت ثبت‌نام المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از تمدید ۲ روزه مهلت ثبت‌نام المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛حسن فلاح، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اعلام این خبر، گفت: در سال ۱۴۰۳ این المپیاد ورزشی تحت عنوان طرح مرشدان توسط سازمان تأمین اجتماعی و به میزبانی اداره کل مازندران برگزار خواهد شد.

فلاح با اعلام تمدید ۲ روزه فرصت ثبت نام در این طرح گفت: فرآیند ثبت نام که همزمان با آغاز هفته وحدت از روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شده بود تا روز شنبه ۱۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران از استقبال بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از این المپیاد خبر داد و افزود: در سال جاری به منظور رفاه بیشتر متقاضیان ثبت نام غیرحضوری نیز علاوه بر مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان شهرها در نظر گرفته شده است و بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی WWW.TAMIN.IR شرایط شرکت در طرح مرشدان را مطالعه و ثبت نام نمایند.

او ادامه داد: تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان با شرط سنی حداقل ۴۲ سال سن برای زنان و ۵۰ سال برای مردان مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی هستند.

حسن فلاح با اشاره به بزرگی المپیاد و پوشش بسیاری از رشته های ورزشی، تصریح نمود: برای مردان رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی و برای زنان رشته‌های ورزشی والیبال، دارت، تیر اندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران در پایان، اظهار داشت: طبق دستورالعمل صادره از سوی وزارت ورزش و جوانان تمامی ورزشکاران جهت شرکت در هرگونه مسابقات ورزشی ملزم به اخذ کارت بیمه ورزشی از هیات پزشکی ورزشی شهر یا شهرستان مربوطه هستند و لذا متقاضیان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.