جوانان فوتبالی جویبار به آخرین بازمانده مدیر فوتبالی شهر دل بسته اند …

فقیه که در چند سال اخیر با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و مشغله های کاری اقدام به این کار پسندیده کرده است تا جوانان با استعداد شهر همچنان در فوتبال شهر خود بازی کنند و امیدوار به آینده باشند .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،می توان گفت محمد فقیه تنها مدیر ورزشی شهر جویبار که چند سالی است در زمینه فوتبال مشغول فعالیت است تا فوتبالی های شهر همچنان امیدی به این ورزش در جویبار داشته باشند .

وی که در چند سال اخیر با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و مشغله های کاری اقدام به این کار پسندیده کرده است تا جوانان با استعداد شهر همچنان در فوتبال شهر خود بازی کنند و امیدوار به آینده باشند .
فقیه که اعتقاد خاصی به بومی گرایی دارد امسال هم با بازیکنان کم سن سال وجویای نام و مربی بومی با نتایج قابل قبولی روبرو شده است .
حفظ سهمیه در لیگ استان و معرفی چندین بازیکن جدید به فوتبال مازنداران را می توان عملکرد مثبت این مدیر موفق نامبرد .
شنیده ها حاکیست فقیه قصد خرید لیگ سوم کشور را در فصل آینده دارد تا جایگزین تیم های قبلی شهر مانند شهید کریمی ، شهرداری و رزمندگان کند تا گامی موثرتر برای فرزندان شهر بر دارد .
وی که بدون هیچ چشم داشتی در چند سال اخیر با هزینه های شخصی و کمک دوستان توانست تیمداری کند و در این زمینه هم موفق بوده است این روند را احتمالا در سال جدید ادامه خواهد داد .