مشخص‎شدن ترکیب تیم کشتی ستارگان ساری در جام باشگاه‌‌های جهان/بازی کشتی‌گیر روسی حتمی نیست

سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری از مشخص شدن ترکیب بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: کشتی گرفتن بازیکن روسی این تیم، هنوز حتمی و صد در صد نیست. به گزارش مازند اسپرت ؛ مرتضی قربانی گفت: پس از قطعی شدن حضور تیم ستارگان ساری در […]

2سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری از مشخص شدن ترکیب بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: کشتی گرفتن بازیکن روسی این تیم، هنوز حتمی و صد در صد نیست.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مرتضی قربانی گفت: پس از قطعی شدن حضور تیم ستارگان ساری در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، مسئولان این تیم برای جذب کشتی‌گیر به‌سرعت وارد عمل شده و توانستند با جذب کشتی‌گیران خوب، تیم یک‌دستی را روانه این مسابقات کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان روزهای پنجم و ششم آذرماه در تهران برگزار می‌شود، افزود: نخستین دوره رقابت‌ها، سال گذشته در مهد کشتی ایران و جهان در جویبار و با حضور پرشور تماشاگران جویباری همراه بود که تجربیات خوبی از این مسابقات داشتیم.

سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری با اشاره به اینکه کشتی‌گیر روسی تیم ساری (آلبرت ساریتوف) به ایران آمده است اما هنوز مشکل مالی او رفع نشده است، بیان کرد: کشتی گرفتن او نیز برای تیم ما صد در صد نیست.

قربانی در پایان ترکیب تیم ستارگان ساری را این‌گونه اعلام کرد:

۵۷ کیلوگرم: مهران رضازاده
۶۱ کیلوگرم: مهران نصیری
۶۵ کیلوگرم: میثم حیدری و سجاد ذبیحی
۷۰ کیلوگرم: محمد نادری
۷۴ کیلوگرم: رضا افضلی و حسین الیاسی
۸۶ کیلوگرم: آلبرت ساریتوف و کامران قاسم‌پور
۹۷ کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان
۱۲۵ کیلوگرم: محمدرضا آذرشکیب و جعفر شمس‌ناتری

به گزارش فارس، مربی‌گری تیم کشتی ستارگان ساری به‌عهده آقایان محسن دلیری و علی دومیرکلایی است.