تیری که به سنگ خورد / مهدی کردانی تنها مازندرانی سربلند در مجمع فدراسیون + عکس

مهدی کردانی بعنوان شخصی تاثیرگذار در فدراسیون فوتبال برای خانواده بزرگ فوتبال مازندران یک نعمت بزرگ در فدراسیون است و افتخار میکنیم که کردانی را در این جایگاه بزرگ داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،انتخابات فدراسیون فوتبال کشور سرانجام برگزار شد و تکلیف رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه هم مشخص شد. شاید برای ما مازندرانی ها انتخابات فدراسیون خیلی اهمیت داشت. از بس تعلل و تاخیر در انتخابات هیات فوتبال مازندران صورت دادند تا دوستان به انتخابات فدراسیون فوتبال برسند.

انتخابات هیات فوتبال مازندران به دلیل تمایل رئیس فعلی هیات به حضور در این مجمع بزرگ و حمایت از کیومرث هاشمی دستخوش حواشی خودساخته شد. تاخیر و تعلل های خودساخته و برنامه ریزی های مهندسی شده هیات استان مازندران را به هدف رئیسش رساند و سرانجام دوستان در مجمع حضور پیدا کردند. اما جشن برای دوستان ما نیمه کاره ماند. خیلی ها از هیات استان مازندران برای برپایی جشن و پایکوبی به تهران و محل اجلاس سران رفته بودند تا پیروزی کیومرث هاشمی را جشن بگیرند اما تیر بدجور به سنگ خورد!

کیومرث هاشمی رای نیاورد تا جشن هیات فوتبالی های مازندران نیمه کاره بماند و تمام رشته ها به پنبه تبدیل شود. اما از همه این کارهای مهندسی بگذریم از یک شخص نمی توانیم به سادگی بگذریم. شخصی که برخلاف تمام اقدامات منفی در فوتبال مازندران، یک جنتملمن واقعی در سطح کشور است. یک مازندرانی که فوتبال استان به داشتنش در سطح کشور به خود می بالد.

حاج مهدی کردانی بعنوان نایب رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حسابی خوش درخشید تا نه تنها کل استان بلکه کل ایران به صداقت و درستکاری اش ایمان پیدا کنند. شخصی که در فوتبال مازندران بارها مورد بی مهری مسئولین هیات فوتبال قرار گرفت، سال هاست در فدراسیون فوتبال بعنوان مسئول بازرسی و همچنین در بخش نظارت بر هیات های استانی نقش بسزایی داشت و همواره جزو برترین نیروهای فدراسیون فوتبال به حساب می آمد.

در هر صورت؛ مهدی کردانی بعنوان شخصی تاثیرگذار در فدراسیون فوتبال برای خانواده بزرگ فوتبال مازندران یک نعمت بزرگ در فدراسیون است و افتخار میکنیم که کردانی را در این جایگاه بزرگ داریم. کاش دوستانی که سال ها در فدراسیون سمت داشتند، نیروهای کاربلد مازندرانی را به سطح کشور معرفی می کردند تا مازندران سهم بیشتری در بدنه فدراسیون فوتبال می داشت !

گفتنیست؛ در روز مجمع؛ مهرداد سراجی که اهل نوشهر است و مدیرعامل باشگاه سایپا تهران، هم به عضویت هیات رئیسه جدید فدراسیون فوتبال درآمد.