پیروانی:مشکلات‌مملکت‌حل‌شد،یک‌دفاع‌چپ نداریم

افشین پیروانی سرپرست تیم ملی و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که از ناراحتی دقایق آخر بازی روز گذشته قرمزپوشان مقابل سپاهان را ندیده است.   به گزارش مازنداسپرت، پیروانی که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در مورد نتایج پرسپولیس گفت: این تیم […]

افشین پیروانی سرپرست تیم ملی و کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که از ناراحتی دقایق آخر بازی روز گذشته قرمزپوشان مقابل سپاهان را ندیده است.

 

به گزارش مازنداسپرت، پیروانی که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در مورد نتایج پرسپولیس گفت: این تیم مربی بزرگی دارد اما باید به او فرصت داد. پرسپولیس چوب بی ثابتی اش را می خورد آنها در سال گذشته تعداد زیادی سرمربی و مدیرعامل داشته اند و نتیجه اش این نشده که می بینید. همه مشکلات مملکت حل شده اما پرسپولیس ۱۰ سال است دفاع چپ ندارد.

او ادامه داد: البته بازیکنان پرسپولیس هم نباید همه چیز را گردن مدیریت بیاندازند ضمن اینکه بازیکنان خارجی پرسپولیس هم باید وقتی دلاری پول می گیرند، دلاری هم بازی کنند که در پرسپولیس چنین نیست.

به نظر من فوتبال ایران باید به جای مدافعان و بازیکنان خطوط عقب تلاش می کرد. فوتبالیست های خارجی رو به جلو و با کیفیت به تیم خود اضافه کند. به هر حال جنس برانکو جور نیست.

او که به دلیل پست سازمانی اش کمتر درباره پرسپولیس صحبت کرده بود در پایان این جمله ها گفت: به دلیل شرایط بازی برای اولین دقایق آخر مسابقه را تماشا نکرده ام.

افشین پیروانی در خصوص زمان بازگشت کارلوس کی‌روش نیز گفت: از اول هم قرار بود کی‌روش روز سوم شهریورماه به ایران بیاید تا کار را برای بازی با گوام آغاز کنیم.

 

منبع:ورزش۳