به همت اداره ورزش و جوانان محمودآباد؛کارگاه آناتومی و فیزیولوژی ورزشی برگزار شد + تصاویر

کارگاه چهار ساعته آناتومی وفیزیولوژی ورزشی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛در راستای سیاست های آموزشی یک دوره کلاس آموزشی فیزیولوژی و آناتومی ویژه مربیان و ورزشکاران صبح روز پنج شنبه ۱۸ آذر ماه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار […]

0 7

کارگاه چهار ساعته آناتومی وفیزیولوژی ورزشی در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛در راستای سیاست های آموزشی یک دوره کلاس آموزشی فیزیولوژی و آناتومی ویژه مربیان و ورزشکاران صبح روز پنج شنبه ۱۸ آذر ماه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان محمودآباد برگزار شد.
این کارگاه به مدت ۴ ساعت و با حضور بیش از۴۰ نفر از مربیان  فعالی که دارای کارت مربیگردی درجه ۳ می باشند و همچنین علاقمندان و ورزشکاران علاقمند به دریافت کارت مربیگری  برگزار شد.
 دراین کارگاه ۴ ساعته عباس ملکی مدرس آموزش از اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران  به تدریس  مباحث مربوط به آناتومی و فیزیولوژی ورزشی برای شرکت کنندگان  پرداخت.
به کليه شرکت کنندگان گواهي شرکت دردوره ازطرف اداره ورزش وجوانان شهرستان محمودآباد اهداء می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد در نظر است سه کارگاه آموزشی با موضوع آسیب شناسی ،حرکات اصلاحی و تغذیه ورزشی تا پایان سال  برگزار شود.

 

0 1

0 2

0 3

0 4

0 5

0 6

0 8

0 9