دبیر هیأت شطرنج استان مازندران خبرداد:مراسم اختتامه لیگ دسته اول شطرنج کشور ۱۷ آذر برگزار خواهد شد

مراسم اختتامه لیگ دسته اول شطرنج کشور چهارشنبه در مازندران برگزار خواهد شد.   به گزارش مازند اسپرت؛مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول شطرنج کشور و نماینده فدراسیون در این مسابقات در گفتگویی اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۲۰ تیم و به میزبانی مازندران در مجموعه ساحلی وزارت کشور در حال برگزاری است که […]

cheaaasمراسم اختتامه لیگ دسته اول شطرنج کشور چهارشنبه در مازندران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول شطرنج کشور و نماینده فدراسیون در این مسابقات در گفتگویی اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۲۰ تیم و به میزبانی مازندران در مجموعه ساحلی وزارت کشور در حال برگزاری است که این می تواند نوید روزهای خوب را برای شطرنج ایران داشته باشد.

مجتبی ابراهیمی در ادامه افزود: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به سال گذشته که با حضور ۱۰ تیم در لرستان برگزار شده بود بسیار بالاست و رقابت بسیار خوبی را در بین مدعیان قهرمانی شاهد هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه تیم های مدعی با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا کردند، گفت: از تیم های مدعی این فصل باید از تیم صدرنشین همهمه قائمشهر نام برد که از استاد بین المللی به نام های مسعود مصدق پور، آرین غلامی و محسن شعرباف سود می جوید. تیم مجتمع ساحلی رامسر نیز دیگر تیم مدعی قهرمانی است که ملی پوشان گیلانی را در ترکیب خود دارد و مشاورین آمل نیز از ملی پوشان شطرنج کشور، تیم اردبیل از دو ۲ استاد فیده و سهند آذربایجان شرقی نیز از دو استاد فیده و یک استاد بین المللی استفاده می کند.

دبیر هیأت شطرنج استان مازندران در پایان گفت: مسابقات شطرنج برق آسیا نیز هم اکنون با حضور ۱۰۰ شطرنج باز در محل برگزاری مسابقات لیگ در حال برگزاری است.