ازسوی هیأت کشتی شهرستان صورت گرفت: قدردانی از قهرمانان محمودآبادی مسابقات قهرمانی مازندران + عکس

در مراسمی در سالن کشتی امام رضا(ع) از قهرمانان کشتی اپن مازندران تجلیل شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛مراسم تجلیل و قدردانی از سپهر اسماعیلی،مهرشاد اکبرزاده واسماعیل قنبری  مدال آوران و قهرمانان  مسابقات کشتی اپن  نوجوانان مازندران  عصر دیروز  13 آذرماه  باحضور یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ، نورالدین حسینی رئیس […]

در مراسمی در سالن کشتی امام رضا(ع) از قهرمانان کشتی اپن مازندران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛مراسم تجلیل و قدردانی از سپهر اسماعیلی،مهرشاد اکبرزاده واسماعیل قنبری  مدال آوران و قهرمانان  مسابقات کشتی اپن  نوجوانان مازندران  عصر دیروز  13 آذرماه  باحضور یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان ، نورالدین حسینی رئیس هیأت کشتی شهرستان ،اعضای هیأت و کشتی  گیران  شهرستان برگزار شد.
این مراسم که در سالن کشتی امام رضا (ع)  برگزار شد سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد اظهار داشت:مهمتر از قهرمانی منش و اخلاق پهلوانی است که میتواند به ماندگار شدن یک ورزشکار کمک کند.
 یکی از دلایل رشد و شکوفایی کشتی خطه سرسبز شهرستان  این است که بلافاصله بعد از هر موفقیت و نتیجه‌گیری توسط کشتی‌گیران و مربیان این شهرستان  در میادین مختلف، مسئولان اداره ورزش و هیأت کشتی نه تنها قدردان درخشش و موفقیت نمایندگان خود هستند بلکه با اهدا همین جوایز باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران و مربیان شهرستان  نیز می‌شوند.
مسابقات کشتی قهرمانی اپن نوجوانان مازندران بمدت دو روز  در شیرگاه برگزار شد و نمایندگان محمودآباد توسط  سپهراسماعیلی،مهشاد اکبرزاده و اسماعیل قنبری  به  مربیگری اباذر اسلامی و ضا اسماعیلی موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شدند.

 

74 1

74 2

74 3

74 4