کواچ: نامزد کسب سهمیه المپیک هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان گفت: با اقتدار مقابل همه تیم‌ها در جا‌م جها‌نی بازی می‌کنیم و نامزد کسب سهمیه المپیک هستیم.   به گزارش “مازنداسپرت“، اسلوبودان کواچ در حاشیه تمرین تیم ‌ملی والیبال ایران اظها‌ر کرد: همان طور که می‌دانید بعد از مسابقات جهانی استراحت دو هفته‌ای […]

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان گفت: با اقتدار مقابل همه تیم‌ها در جا‌م جها‌نی بازی می‌کنیم و نامزد کسب سهمیه المپیک هستیم.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، اسلوبودان کواچ در حاشیه تمرین تیم ‌ملی والیبال ایران اظها‌ر کرد: همان طور که می‌دانید بعد از مسابقات جهانی استراحت دو هفته‌ای داشتیم و بعد از آن سخت شروع به تمرین کردیم تا آماده شویم. حالا هم خود را برای جا‌م جها‌نی و جام واگنر آماده می‌کنیم. قطعا حضور در جام واگنر تاثیر زیادی برای موفقیت تیم ‌ملی والیبال ایران دارد و خیلی مهم است و برای ما مهم است که قبل از جا‌م جها‌نی بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و به همین دلیل مقابل روسیه به میدان می‌رویم.

وی افزود: خیلی مطمئن هستم اما نمی‌توانم پیش‌بینی مشخصی داشته باشم. این که بگویم ۵۰ درصد یا ۱۰۰ درصد در جا‌م جها‌نی موفق می شویم برایم امکان ندارد ولی می‌دانم که می‌توانیم جلوی همه تیم‌های با قدرت ظاهر شویم. ما یکی از نامزدهای کسب سهمیه المپیک در جا‌م جها‌نی هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال همچنین با قدردانی از بازیکنان تیم ملی “ب” گفت: به نظرم این تیم خیلی خوب کار کرد. خودم از نزدیک شاهد چند مسابقه آنها بودم. بازیکنان تیم ملی “ب” خیلی خوب بازی کردند و با پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی شان جنگیدند و از آنها ممنون هستم و فکر می‌کنم عملکردم قابل قبولی داشتند.

کواچ در پایان تصریح کرد: عملکرد بازیکنان گروه “ب” را زیر نظر داشتم و تک تک آنها را رصد کردم. البته دوست داشتم محمدرضا موذن هم در این مسابقات به میدان برود اما گویا مصدوم شد. به‌ هر‌ حال فکر می‌کنم که با توجه به این که تیم‌های خوبی از آسیا در مسابقات شرکت کرده بودند تیم ‌ملی والیبال “ب” خیلی خوب کار کرد و باید به کادرفنی آنها خسته نباشید، بگویم.

 

منبع:ورزش۳