کاکا: کوتینیو می‌تواند جانشین جرارد باشد

    کاکا، اسطوره تیم ملی برزیل عنوان کرد که فیلیپ کوتینیو می‌تواند استیون جرارد جدید لیورپول باشد.     به گزارش “مازنداسپرت“، کوتینیو بازی‌های لیگ برتر را با یک گل ۳ امتیازی دیدنی شروع کرد تا لیورپول در اولین دیدار خود به پیروزی ۱-۰ مقابل استوک برسد. کاکا به تمجید از هافبک ۲۳ ساله […]

 

 

کاکا، اسطوره تیم ملی برزیل عنوان کرد که فیلیپ کوتینیو می‌تواند استیون جرارد جدید لیورپول باشد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کوتینیو بازی‌های لیگ برتر را با یک گل ۳ امتیازی دیدنی شروع کرد تا لیورپول در اولین دیدار خود به پیروزی ۱-۰ مقابل استوک برسد. کاکا به تمجید از هافبک ۲۳ ساله پرداخت و گفت که او می‌تواند جانشین جرارد باشد.

او گفت:” کوتینیو بازیکن خجالتی است. هیچگاه راجع به جانشینی اسطوره ی بزرگی مثل جرارد صحبت نخواهد کرد و واقعیت این است که هیچگاه، هیچکس نمی‌تواند جانشین جرارد شود ولی با جدایی او، لیورپول به کسی نیاز دارد که جا پای جرارد بگذارد. از ابتدا طرفدار کوتینیو بودم و او بازیکن مهمی برای لیورپول و برزیل است. در حالی که لیورپول در تلاش برای بازگشت به چمپیونزلیگ است، انتظارات از او بالا خواهد رفت ولی فکر می‌کنم که می‌تواند آن را کنترل کند. یک بازیکن بزرگ، یک تیم را نمی‌سازد ولی می‌توان تیم را حول یک بازیکن بزرگ چینش کرد و به نظرم کوتینیو به این سطح رسیده است.”

 

منبع:ورزش۳