با برگزاری انتخابات پس از سالها؛ یک رامسری به ریاست سبکهای کاراته آزاد استان رسید + تصاویر

نشست هم اندیشی و تخصصی مسئولین کاراته سبک های آزاد استان مازندران با حضور فرماندار،معاون فرماندار،فرمانده سپاه ، رییس هیئت کاراته استان مازندران و مسئولین کاراته شهرستانهای استان به میزبانی رامسر برگزار شد. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان رامسر؛رییس هیئت کاراته استان مازندران در این جلسه با قدرانی از میزبانی خوب شهرستان رامسر، […]

020505505نشست هم اندیشی و تخصصی مسئولین کاراته سبک های آزاد استان مازندران با حضور فرماندار،معاون فرماندار،فرمانده سپاه ، رییس هیئت کاراته استان مازندران و مسئولین کاراته شهرستانهای استان به میزبانی رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان رامسر؛رییس هیئت کاراته استان مازندران در این جلسه با قدرانی از میزبانی خوب شهرستان رامسر، گزارش عملکرد کاراته این شهرستان به ریاست شیهان داوود یوسفی را مطلوب ارزیابی کرد.

علی سلطانی افزود: هیئت کاراته استان مازندران در سال ۹۴ هیئت برتر کشور انتخاب شد که نشان دهنده تلاش هیئت های شهرستانها است.

وی به حضور شیهان قاسمی یکی از بزرگان کاراته کشور در جلسه اشاره کرد و گفت: کاراته مازندران رشد چشم گیری در سالهای اخیر داشته است.

سلطانی از حضور مسئولین شهرستان در جلسه قدردانی کرد و گفت: در کمتر شهرستانی مسئولین در جلسات تخصصی ورزشی حضور پیدا میکنند ولی در رامسر خوشبختانه حضور و حمایت فرماندار و مسئولین شهرستان در جلسات باعث دلگرمی ورزش است.

فرماندار رامسر نیز در این جلسه به جایگاه ورزش کاراته اشاره کرد و گفت: کاراته یک ریشه تاریخی داشته و در کشور ما گرایش بالایی توسط جوانان پیدا کرده است.

حسین سروری افزود : فارغ از تفاوتهایی که در سبک های ورزشی وجود دارد ، هدف و نگاه قهرمانی است و باید روز به روز شاهد ارتقای کیفیت و کمیت ورزش باشیم.

وی در پایان از تلاشهای شیهان داوود یوسفی رییس هیئت کاراته رامسر بابت فعالیت هایش جهت پویایی ورزش رامسر قدردانی کرد و این هیئت ورزشی را یکی از هیئت های برتر استان و شهرستان دانست.

در ادامه جلسه نیز گفتگوهای تخصصی در حوزه این رشته ورزشی بین روسای هیئت ها صورت گرفت.

در این جلسه با برگزاری انتخابات مسئول سبکهای آزاد کاراته استان در بخش بانوان و آقایان نیز انتخاب شدند.

خانم ویدا صیادی نژاد رییس هیئت کاراته چالوس و عضو شورای شهر چالوس در بخش بانوان به عنوان تنها کاندیدای بانوان منتخب شد.

شیهان داوود یوسفی رییس هیئت کاراته رامسر نیز توانست با ۱۰ رای در مقابل ۲ رای شیهان قاسمی ریاست این سبک را در استان مازندران بر عهده بگیرد.

بر اساس این گزارش ، شهرستان رامسر پس سالها توانست ریاست سبکهای آزاد کاراته را در استان از آن خود کند.

 

 

خبرنگار مازند اسپرت: تارا هاشمی
عکس و خبر: حسین قاسمی

8 1

8 2

8 3

8 4

8 5

8 6

8 7