بواتنگ:امسال‌می‌توانیم‌قهرمان‌چمپیونزلیگ‌شویم

جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ عنوان کرد که تیمش در این فصل می‌تواند قهرمان چمیپونزلیگ شود و او قصد دارد تا پایان فوتبالش در بایرن بماند.   به گزارش “مازنداسپرت“، مدافع آلمانی سال ۲۰۱۱ از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و از آن پس، ۳ قهرمانی لیگ و یک قهرمانی چمپیونزلیگ به همراه بایرن تجربه […]

جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ عنوان کرد که تیمش در این فصل می‌تواند قهرمان چمیپونزلیگ شود و او قصد دارد تا پایان فوتبالش در بایرن بماند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مدافع آلمانی سال ۲۰۱۱ از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و از آن پس، ۳ قهرمانی لیگ و یک قهرمانی چمپیونزلیگ به همراه بایرن تجربه کرده است.

او گفت:” اینجا احساس راحتی می‌کنم و به نظرم در بایرن پیشرفت کرده ام. در فوتبال هیچگاه نمی‌دانید که چه اتفاقی رخ می‌دهد ولی به نظرم اینجا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. به نظرم باشگاه به من هویت می‌دهد و از بازی کردن در اینجا خوشحالم. ما پتانسیل قهرمانی چمپیونزلیگ داریم و همچنین در دیگر رقابت‌ها شانس خوبی داریم ولی دیگر تیم‌ها هم حضور فعال و جدی دارند و به نظرم امسال کار سختی خواهیم داشت.”

بواتنگ درباره رقبای احتمالی تیمش گفت:” به نظرم دورتموند بار دیگر تیمی قدرتمند خواهد بود. گلادباخ و لورکزون هم تیم‌های خوبی هستند.”

 

منبع:ورزش۳