اوسانی:صبا با علی دایی دگرگون شده است

اوسانی می گوید می توانند با حضور بازیکنان نامی استارت بردشان را از این هفته بزنند..   محمد اوسانی در گفت و گو با ” مازنداسپرت ” درباره وضعیت صبای قم گفت : وضعیت تیم نسبت به هفته های قبل خیلی بهترشده است. شرایط بدنی بچه ها هنوز به شرایط عالی و مد نظر کادرفنی […]

اوسانی می گوید می توانند با حضور بازیکنان نامی استارت بردشان را از این هفته بزنند..

 

محمد اوسانی در گفت و گو با ” مازنداسپرت ” درباره وضعیت صبای قم گفت : وضعیت تیم نسبت به هفته های قبل خیلی بهترشده است. شرایط بدنی بچه ها هنوز به شرایط عالی و مد نظر کادرفنی نرسیده ولی از لحاظ هماهنگی بچه ها نسبت به هفته های قبل خیلی شرایط مساعد تری دارند. از روزی هم که آقای دایی سرمربی گری تیم را به عهده گرفته اند جو تیم کلا دچار تغییر شده و شرایط خیلی از سال قبل بهتره شده است.

وی در مورد بازی این هفته شان مقابل گسترش فولاد نیز گفت : این هفته مقابل گسترش فولاد بازی سختی داریم. مربی باهوش و زیرکی دارند و نقشه ها زیادی واسه حمله طرح ریزی می کنند. ما هم با شناختی که ازتیمشان داریم روی نقاط ضعف و قدرتشون تمرینامون را انجام میدهیم و با توجه به بازیکنای خوب و نامی که امسال جذب تیم شده اند انشاءالله از این هفته استارت پیروزی هایمان شروع بشود و بتوانیم ان چیزی که هستیم را اثبات کنیم.

مهاجم صبای قم در مورد وضعیت خود نیز گفت : خودم هم شرایط خیلی خوبی دارم از لحاظ بدنی و روحی. در بازی های قبلی عملکرد بدی نداشتم اما امسال قطعا مثل سال قبل نیستم با از تجربه بزرگایی که امثال در کنارشان هستم کمال استفاده را میکنم و تمام تلاشم رو برای گل زدن انجام می دهم تا بتونم به عنوان یه بازیکن موثر برای تیمم ایفای نقش کنم.

 

منبع:ورزش۳