توره:انتقادات از من به جا نبود

  یحیی توره، هافبک منچسترسیتی عنوان کرد که انتقادات از عملکرد آنها در فصل گذشته، به جا نبوده است.       به گزارش “مازنداسپرت“، سیتی فصل جدید را با پیروزی ۳-۰ مقابل وست بروم شروع کرد که ونسان کمپانی و یحیی توره در این دیدار گلزنی کردند. هر دوی این بازیکنان در فصل گذشته […]

 

یحیی توره، هافبک منچسترسیتی عنوان کرد که انتقادات از عملکرد آنها در فصل گذشته، به جا نبوده است.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، سیتی فصل جدید را با پیروزی ۳-۰ مقابل وست بروم شروع کرد که ونسان کمپانی و یحیی توره در این دیدار گلزنی کردند. هر دوی این بازیکنان در فصل گذشته با انتقادات زیادی روبرو بودند و کارشناسان معتقد بودند که ضعیف تر از انتظارات ظاهر شده اند.

توره در این رابطه گفت:” فکر می‌کنم فصل گذشته مردم دائما در حال انتقاد از ما بودند. برایم کمی عجیب بود. فصل گذشته بهترین فصل برای ما نبود ولی دوم شدن در لیگ نتیجه بدی نیست. انتقادات زیادی از من بود ولی فصل بدی را پشت سر نگذاشتم. ۱۲ گل به ثمر رساندم و با کشورم قهرمان آفریقا شدم. می‌دانم که چه می‌خواهم و چه باید بانجام دهم و برایم حرف‌های دیگران مهم نیست.”

توره ادامه داد:”من برنگشته ام، بلکه همیشه اینجا بوده ام. مردم باید بدانند که وقتی می‌خواهند راجع به فوتبال صحبت کنند نباید یک نفر را مورد خطاب قرار دهند بلکه فوتبال یک ورزش تیمی است. تیم ما مقابل وست بروم عملکرد خوبی داشت و خوب بازی کرد. وست بروم مربی خوبی دارد، بازیکنان خوبی دارد و خوب هم بازی می‌کند.”

 

منبع:ورزش۳