طلسم ویسی برابر اسکوچیچ

فولاد هر ۴ بازی خود در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان را با برد به پایان رسانده است.   به گزارش “مازنداسپرت” استقلال خوزستان این فصل سومین سال حضورش را تجربه می کند. استقلال خوزستان به مانند هر دو سال قبل عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند و پس از […]

فولاد هر ۴ بازی خود در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان را با برد به پایان رسانده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت” استقلال خوزستان این فصل سومین سال حضورش را تجربه می کند. استقلال خوزستان به مانند هر دو سال قبل عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می بیند و پس از پیروزی برابر پرسپولیس در ورزشگاه غدیر حال باید به مصاف همشهری خود فولاد برود و نکته ی جالب شهرآورد اهواز این است که در ۴ بازی قبل، استقلال خوزستان و عبدالله ویسی برابر فولاد خوزستان شکست خورده اند. فولادی ها در دو بازی به همراه حسین فرکی و در دو بازی دیگر به همراه اسکوچیچ این تیم را شکست داده اند.
نکته ی جالب تر این است که اسکوچیچ در زمان حضورش در ملوان نیز توانسته بود استقلال خوزستان را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد و شاید این آمار بتواند انگیزه ی بیشتری به فولادی ها و دراگان بدهد. باید دید آیا ویسی می تواند در این بازی طلسم تیمش را برابر فولاد و اسکوچیچ بشکند یا خیر.

 

منبع:ورزش۳