مقدورى داور برگزیده ایفما/صلابت بانوى ایرانى در میدان جهانى موى تاى+تصاویر

پیشتر هم یک تنه اسباب تمایز مازندران را با باقی استان ها نشان داده بود، داوری داریم متفاوت که سپردن فینال های جهانی به او اتفاقی عادی ست چون با اعتماد به نفس و غرور سزاوار یک بانوی ایرانی به قضاوت می پردازد. به گزارش مازند اسپرت؛تنها نماینده جامعه داوری زنان ایران در جام جهانی […]

005505پیشتر هم یک تنه اسباب تمایز مازندران را با باقی استان ها نشان داده بود، داوری داریم متفاوت که سپردن فینال های جهانی به او اتفاقی عادی ست چون با اعتماد به نفس و غرور سزاوار یک بانوی ایرانی به قضاوت می پردازد.

به گزارش مازند اسپرت؛تنها نماینده جامعه داوری زنان ایران در جام جهانی موتای در فهرست سازمان معتبر و مهم ایفما قرار گرفت تا باز هم قابلیت هایش را در عرصه ای فراملی به تحسین بگذارد.

آرزو مقدوری که در کازان روسیه با پوشش اسلامی به قضاوت پرداخته، با وجود آنکه بطور تخصصی داور کیک بوکسینگ تلقی می شد و در پیکارهای جهانی اسپانیا هم داوری کرد، در جام جهانی موی تای هم به گونه ای عمل کرد که نامش در میان منتخبین و برگزیدگان جای گرفت و از معدود داوران استان شد که توانایی قضاوت در دو رشته را یافت و درخشان هم بود.

مقدوری که یکی از پنج داور زن دعوت شده از سرتاسر جهان است، با مهارت و تبحری که از او سراغ داریم، در هر ورزش رزمی دیگری هم می تواند کلاس برتر و قابل خود را نشان داده و موجبات فخر مازندرانی ها را فراهم آورد.

حضور مقدوری در حالیکه تعداد داوران زن فعال استان در عرصه های بزرگ کم زیاد نیست، به مانند یک محرک برای علاقه مندان به حوزه داوری است که صلابت، قدرت و متانت بانوان مازندران را در جاهایی که چشم جهانیان به آن می باشد، به حد اعلا برساند.

 

photo 2016 11 28 17 54 31