سمینار دانش افزایی مربیان درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا با تدریس مرتضی محصص در مازندران برگزار شد + عکس

با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سمینار دانش افزایی مربیان درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی شهرستان میاندورود در هتل بادله برگزار گردید. به گزارش مازنداسپرت؛ سمینار دانش افزایی مربیان درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مرتضی محصص از مدرسین برجسته بین المللی فوتبال آسیا و ایران برگزار شد […]

002202500با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سمینار دانش افزایی مربیان درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی شهرستان میاندورود در هتل بادله برگزار گردید.

به گزارش مازنداسپرت؛ سمینار دانش افزایی مربیان درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مرتضی محصص از مدرسین برجسته بین المللی فوتبال آسیا و ایران برگزار شد که حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از این کلاس بازدید نمود.

این کلاس که با حضور تنی چند از مربیان باتجربه فوتبال استان به میزبانی شهرستان میاندورود در هتل بادله برگزار شد، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن خیرمقدم به استاد محصص و مربیان بزرگ فوتبال استان گفت: استاد محصص از افتخارات فوتبال کشور و از مدرس برجسته، پرآوازه و به نام فوتبال آسیا و ایران می باشد که به نیکی از ایشان یاد می شود.

حسین زادگان، فوتبال را ورزش محبوب و پرطرفدار کشور دانست و اذعان داشت: برگزاری این چنین کلاس ها با حضور مدرسین باتجربه جهت دانش افزایی به روز و بیشتر مربیان تاثیرگذار است.

وی جایگاه ورزش مازندران را با حضور قهرمانان و پهلوانان در کشور بسیار عالی عنوان کرد و افزود: از مهمترین برنامه های اداره کل، حضور قدرتمند ورزشکاران مازندرانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی است.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11