اشتباهی که سامره مرتکب شد

علی سامره، بازیکن دوست داشتنی آبی ها شب گذشته و در برنامه نود مدعی شد تنها بازیکن ایرانی است که در خارج از کشور موفق شده عنوان آقای گلی را کسب کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، سامره که با توجه به گلزنی اش در دیدار دربی در دقیقه اول به علی ۳۰ ثانیه بین طرفداران […]

علی سامره، بازیکن دوست داشتنی آبی ها شب گذشته و در برنامه نود مدعی شد تنها بازیکن ایرانی است که در خارج از کشور موفق شده عنوان آقای گلی را کسب کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، سامره که با توجه به گلزنی اش در دیدار دربی در دقیقه اول به علی ۳۰ ثانیه بین طرفداران استقلال معروف و محبوب شده است، شب گذشته و در برنامه نود مدعی شد که او تنها بازیکنی ایرانی است که در خارج از کشور موفق شده عنوان آقای گلی را کسب کند. این در حالی است که پیش از او فرشاد پیوس در سال ۱۳۶۷ و زمانی که در لیگ قطر حضور داشت موفق شده بود عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد.

علی کریمی هم پیش از حضور در تیم بایرن مونیخ و در فصلی که به همراه الاهلی حضور داشت موفق شد عنوان آقای گلی لیگ امارات را از آن خود کند. شماره هشت سابق پرسپولیس و تیم ملی در سال ۲۰۰۴ موفق شده بود این عنوان را کسب کند.

بنابراین علی سامره در کنار این عنوان خود سه شریک دیگر را هم می بیند و علی کریمی، فرشاد پیوس و سامره سه بازیکن ایرانی هستند که در خارج از فوتبال ایران هم موفق شده اند آقای گلی را به خود اختصاص دهند.

 

منبع:ورزش۳