میزبانی شهرستان بابلسر از مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی کشور

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان مازندران از میزبانی بابلسر در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.   به گزارش مازنداسپرت؛سعید آرام امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان کشور به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود. وی از حضور کمیته فنی فدراسیون در این مسابقات خبر داد و افزود: این […]

0202رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان مازندران از میزبانی بابلسر در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

 

به گزارش مازنداسپرت؛سعید آرام امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان کشور به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.

وی از حضور کمیته فنی فدراسیون در این مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی فوتسال ناشنوایان را نیز دارد، طی روزهای یکم تا پنجم آذر برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان مازندران با اشاره به اینکه مشکلی برای برگزاری این مسابقات نیست و برای میزبانی شایسته همه چیز مهیا است، بیان کرد: مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی کشور در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

آرام در پایان گفت: این مسابقه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اداره‌کل بهزیستی استان، فدراسیون ناشنوایان و هیأت ناشنوایان استان برگزار می‌شود.