قدیمی‌پور: از سپاهان نمی‌ترسم و کاملا آماده‌ام

شرایط دروازه پرسپولیس در غیاب سوشا مکانی و عملکرد ضعیف ایمان صادقی باعث شده تا برخی منتظر حضور گلر سوم و البته جوان پرسپولیس برابر سپاهان باشند. قدیمی پور امیدوار است برانکو ریسک کند و دروازه را به او بسپارد.   به گزارش “مازنداسپرت“، مرتضی قدیمی پور که بعنوان دروازه بان سوم در لیست پرسپولیس […]

شرایط دروازه پرسپولیس در غیاب سوشا مکانی و عملکرد ضعیف ایمان صادقی باعث شده تا برخی منتظر حضور گلر سوم و البته جوان پرسپولیس برابر سپاهان باشند. قدیمی پور امیدوار است برانکو ریسک کند و دروازه را به او بسپارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مرتضی قدیمی پور که بعنوان دروازه بان سوم در لیست پرسپولیس قرار گرفته است اکنون امیدوار است با توجه به تزلزل ایمان صادقی در دو دیدار گذشته این شانس را به دست آورد که در ترکیب تیمش برابر سپاهان قرار گیرد. او درباره آمادگی اش در صورت حضور در درون دروازه می گوید: پر از انگیزه هستم. از ابتدای لیگ هم منتظر بودم به من فرصت بازی برسد. عطش بازی برای پرسپولیس را دارم و اگر این اتفاق بیفتد، مطمئن باشید چنین فرصتی را از دست نخواهم داد.

وی ادامه داد: هیچ هراسی ندارم. با اینکه دیدار مقابل سپاهان می‌تواند اولین بازی من باشد اما کوچک‌ترین ترس و هراسی در قلب من نیست. کسی که می‌ترسد، نباید حتی به تمرینات پرسپولیس بیاید ولی من ماه‌‌هاست در کنار تیم کار می‌کند.

مرتضی قدیمی پور در مورد اشتباهات ایمان صادقی در دو بازی گذشته پرسپولیس نیز گفت: ممکن است یک توپ سخت را بگیری و بهترین دروازه‌بان شوی، از طرف دیگر ممکن است یک شوت ساده را نتوانی دفع کنی و وارد دروازه‌ات شود. همه ما از اشتباهی که او کرده ناراحت هستیم. خودش هم همین احساس را دارد. وقتی با هم صحبت می‌کردیم تا بدانیم چرا آن اشتباه را مرتکب شد، گفت دچار دودلی شده و نمی‌دانست باید بزند زیر توپ تا آن را به میانه میدان بفرستد یا اینکه توپ را به سمت خط اوت بزند که این دودلی باعث شد مهاجم استقلال خوزستان توپ را گرفته و دروازه‌مان را باز کند. به ‌هر ‌حال امیدوارم برای پرسپولیس هر چه خیر است پیش بیاید.

 

منبع:ورزش۳