الهه احمدی مدال طلا و نجمه خدمتی برنز گرفت

الهه احمدی و نجمه خدمتی دو ملی پوش ایرانی در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر در چهارمین روز مرحله فینال مسابقات جام جهانی تیراندازی میان بانوان در شهر قبله جمهوری آذربایجان به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند .     به گزارش “مازنداسپرت“، مرحله فینال این مسابقات با حضور ۸ ورزشکار برگزار شد […]

الهه احمدی و نجمه خدمتی دو ملی پوش ایرانی در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر در چهارمین روز مرحله فینال مسابقات جام جهانی تیراندازی میان بانوان در شهر قبله جمهوری آذربایجان به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند .

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مرحله فینال این مسابقات با حضور ۸ ورزشکار برگزار شد و الهه احمدی با ۲۰۷٫۸ امتیاز از همه حریفان خود پیشی گرفت و مدال طلا را از ان خود کرد . در این مرحله مسابقات بین بین زانگ از چین با کسب ۲۰۷٫۴ امتیاز صاحب مدال نقره شد .
نجمه خدمتی دیگر ملی پوش ایرانی با ۱۸۵٫۵ امتیاز با مدال برنز قانع شد . گفتنی است ، مرحله فینال مسابقات جام جهانی تیراندازی از جمعه ۱۶ مرداد ماه (هفتم اوت) جاری با حضور دو هزار ورزشکار از یکصد کشور برای کسب سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو در مجتمع تیر اندازی شهر قبله واقع در ۳۲۶ کیلومتری شمال غرب باکو برگزار می شود .
منبع:ورزش۳