سردار و سعید اول شدند،جهانبخش و حقیقی آخر

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار مقابل گوام و هند در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از پنجم شهریورماه ۹۴ در تهران آغاز خواهد شد.   به گزارش “مازنداسپرت“، در حالی که کارلوس کی‌روش که اکنون در مرخصی به سر می‌برد، یک روز پیش از آغاز تمرینات […]

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار مقابل گوام و هند در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از پنجم شهریورماه ۹۴ در تهران آغاز خواهد شد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، در حالی که کارلوس کی‌روش که اکنون در مرخصی به سر می‌برد، یک روز پیش از آغاز تمرینات به تهران خواهد آمد و در حال حاضر هم دستیارانش در ایران حضور دارند و بازی‌های لیگ را زیر نظر گرفته‌اند.

لیست جدید تیم ملی قرار است چهارم شهریور و پس از پایان هفته پنجم لیگ برتر اعلام شود و بازیکنان دعوت شده باید ۵ شهریورماه خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. البته بازیکنان لژیونر با توجه به برگزاری دیدارهای لیگ‌های اروپایی با کمی تأخیر در این اردو حضور پیدا خواهند کرد که برنامه حضور این بازیکنان نیست اینگونه اعلام شده است.

سردار آزمون و سعید عزت اللهی دو بازیکن ایرانی تیم روستوف ۷ شهریورماه در اردو حاضر خواهند شد و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم چارلتون نیز ۸ شهریورماه خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی خواهد کرد. علیرضا جهانبخش که در این فصل به تیم AZ آلکمار هلند پیوسته در کنار علیرضا حقیقی از تیم روبین‌کازان دو بازیکنی هستند که روز ۹ شهریورماه در ایران حاضر خواهند شد تا به اردوی تیم ملی بپیوندند.

با توجه به اعلام نشدن برنامه دیدارهای لیگ ستارگان قطر، زمان دقیق حضور اشکان دژاگه، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی مشخص نیست. کریم انصاری‌فرد هم که به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشده بود و اکنون در تیم پانیونیوس یونان حضور یافته، در صورت دعوت به تیم ملی، زمانی برای حضورش در اردوی تیم ملی مشخص نشده است.

تیم ملی ایران دو دیدار در روزهای ۱۲ و ۱۷ شهریور به ترتیب برابر گوام و هند در چارچوب انتخابی جام جهانی روسیه برگزار خواهد کرد.

 

منبع:ورزش۳