مومنی: منصوریان روش خاص خودش را دارد

مهدی مومنی که فصل گذشته یکی از خوب های استقلال خوزستان بود و با گل هایی که زد و پاس گل هایی که داد نقش موثری ایفا کرد اکنون می خواهد از بهترین های نفت تهران باشد.   به گزارش “مازنداسپرت” مومنی در مورد شرایط نفت در دو هفته ای که گذشت گفت: هفته اول […]

مهدی مومنی که فصل گذشته یکی از خوب های استقلال خوزستان بود و با گل هایی که زد و پاس گل هایی که داد نقش موثری ایفا کرد اکنون می خواهد از بهترین های نفت تهران باشد.

 

به گزارش “مازنداسپرت” مومنی در مورد شرایط نفت در دو هفته ای که گذشت گفت: هفته اول که من بازی نکردم من بازیکنی هستم که تازه به این تیم ملحق شده ام و کمی زمان می برد تا جا بیفتم اما با تمرینات خوبی که انجام دادم در هفته دوم به میدان رفتم در بازی با صبا در دقایق ابتدایی گل خوردیم وگرنه کل بازی دست ما بود اگر دقایق اول گل نمی خوردیم خیلی خوب می شد اما حریف از روی خوش شانسی به گل رسید و سیستم بازی ما را بهم ریخت با اینکه آن ها خیلی دفاع می کردند اما ما گل مساوی را به ثمر رساندیم‌ و روند بهتر شد.

او در همین باره ادامه داد: ما باید خیلی تلاش کنیم تا هم در آسیا و هم لیگ شرایط خوبی داشته باشیم ما نباید اول فصل امتیازات را از دست بدهیم اگر همین اول امتیاز جمع کنیم آخر فصل به ما کمک می کند ،هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

این بازیکن در مورد دیدار با پدیده مشهد نظرش را اینگونه بیان کرد: باید از مشهد دست پر برگردیم،پر گل بودن در مشهد شرایط را برای ما خوب می کند،باید استارت برد هایمان را از این بازی بزنیم‌.

مهاجم نفت تهران در مورد اینکه فکر می کند بتواند به بازیکن ثابت نفت تبدیل شود یا خیر افزود: من آمده ام اینجا تا به نفت کمک کنم روز به روز از لحاظ بدنی آماده می شوم،کادر فنی روش خاص خودش را دارد ما بازیکنان هم تا به شرایط آمادگی کامل برسیم و در زمین رستورات را اجرا کنیم زمان می برد من تمام تلاشم را می کنم اگر ذر زمین بودم هم گل بزنم هم پاس گل دهم،کادر فنی قطعا نقاط قوت زیادی دارد که به ما گوش زد می کند.

 

منبع:ورزش۳