شمسایی:بازیکنانم مقابل میثاق خسته بودند

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات به علت مصدومیت نمی‌تواند حدود ۳ هفته به میدان برود.   به گزارش “مازنداسپرت“، وحید شمسایی که مدت‌هاست از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است پس از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به علت فشاری که روز پای او آمده نمی‌تواند به مدت ۲۱ روز به میدان برود. وی روز گذشته […]

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات به علت مصدومیت نمی‌تواند حدود ۳ هفته به میدان برود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، وحید شمسایی که مدت‌هاست از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است پس از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به علت فشاری که روز پای او آمده نمی‌تواند به مدت ۲۱ روز به میدان برود. وی روز گذشته در دیدار تیمش مقابل میثاق تهران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هم نتوانست بازی کند.

شمسایی با تایید این خبر گفت: به علت مصدومیت نمی‌توانم به مدت ۲۱ روز بازی کنم. روز گذشته هم فیزیوتراپی کردم و وزنه زدم. امیدوارم که بتوانم در این مدت به خوبی تمرینات خود را دنبال کنم و بهبود یابم.

وی در مورد توقف مقابل میثاق تصریح کرد: جا دارد که از بازیکنانم تشکر کنم. این تساوی هم فدای سرشان. نمی‌توان همیشه که به پیروزی دست یافت. آنها واقعا خسته بودند. در فاصله ۲۰ روز ۱۰ بازی انجام دادند. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با جان و دل به میدان رفتند.

 

منبع:ورزش۳