برگزاری مسابقه دوی صحرانوردی از حرم تاحرم در شهرستان رامسر

برگزاری مسابقه دوی صحرانوردی از حرم تاحرم در شهرستان رامسر به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از رامسر،مسابقات دوی صحرانوردی به مسافت ۱۳کیلومتر در آستانه اربعین حسینی از امام زاده آقاسیدحسین شیرودتاآستان مقدس آقابسمل وآقاپلاسیدسادات شهررامسربرگزارشد.حسین فاضلی مسول برگزاری این مسابقات گفت:دراین دوره تعداد۵۲دونده از بهترین دوندگان کشور حضور داشتند.وی نتایج رابه شرح زیر اعلام نمود:بالای۴۰سالاول.سلیمان شیبانی گرگاندوم.حسین زاده […]

برگزاری مسابقه دوی صحرانوردی از حرم تاحرم در شهرستان رامسر
photo_2016-11-18_23-54-44.jpg

 به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از رامسر،مسابقات دوی صحرانوردی به مسافت ۱۳کیلومتر در آستانه اربعین حسینی از امام زاده آقاسیدحسین شیرودتاآستان مقدس آقابسمل وآقاپلاسیدسادات شهررامسربرگزارشد.
حسین فاضلی مسول برگزاری این مسابقات گفت:دراین دوره تعداد۵۲دونده از بهترین دوندگان کشور حضور داشتند.
وی نتایج رابه شرح زیر اعلام نمود:
بالای۴۰سال
اول.سلیمان شیبانی گرگان
دوم.حسین زاده سوادکوه
سوم.امیدعیسی پور چالوس.‌
زیر۴۰سال:
اول.اسماعیل رضایی شیراز
دوم.مسعودتوغانی رامسر.

سوم.سعیداحمدخانی رامسر..
نکته جالب امروز دو صحرانوردی حرم تا حرم این بود که رئیس‌ اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر به جای حضور با کت وشلوار تا پایان خط امروز مثل سایر دونده گان دویدند رئیس اداره اوقاف جناب عزیزی هم نیز در بین دوندگان حضور داشتند. یکی از نکات دیگر امروز حضور دکتر سجادی رکوردداردوده هزار متر ایران بعنوان یکی از مهمانان ویژه حاضر بود . به نظر میرسد روح تازه ای در ورزش های مادر به مانند دوومیدانی دوچرخه سواری به همت تلاشهای روسای این هیات ها و همراهی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر دمیده شده است . اززحمات جناب حسین فاضلی قهرمان مطرح دو های ماراتن نیز زحمات زیادی برای رشد اعتلای ورزش دررامسر کشیده است .

گزارش تصویری تا ساعاتی دیگر بروی خروجی سایت قرار خواهد گرفت