نتایج هفته دهم لیگ برتر نوجوانان کشور/شکست سنگین پیروزی ساری و تساوی در دربی نساجی و دانش + سایر نتایج

هفته دهم لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته دهم لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته از رقابت ها نمایندگان مازندران برابر حریفانشان صف آرایی کردند. در یکی از این دیدار ها دو تیم […]

3هفته دهم لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته دهم لیگ برتر نوجوانان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته از رقابت ها نمایندگان مازندران برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

در یکی از این دیدار ها دو تیم مازندرای شهرداری نوشهر و متین بابل به مصاف هم رفتند . در این دیدار نوشهری ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف بابلی خود را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آورند.

دو تیم هم نام پدیده ساری و پدیده مشهد نیز در برابر هم قرار گرفتند که حاصل تلاش دو تیم در پایان با تساوی یک یک به پایان رسید.

تیم فوتبال پیروزی ساری در شرایط بدآلودگی هوای شهر تهران به مصاف مقاومت این شهر رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب میزبانش شد .

دربی نساجی و دانش فریدونکنار هم برنده ای نداشت . دو تیم نساجی و دانش فریدونکنار این هفته دیدار حساسی را برگزار کردند که در پایان دو تیم به تساوی یک یک دست یافتند و امتیازات را تقسیم کردند.

 

شهرداری نوشهر ۱- متین بابل ۰

پدیده ساری ۱- پدیده مشهد ۱

مقاومت تهران ۴- پیروزی ساری ۰

نساجی ۱- دانش فریدونکنار ۱