صعود تور جهانی سوئد/نوشاد عالمیان به یک شانزدهم نهایی تور جهانی تنيس روي ميز سوئد

نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند برابر بازیکنی که در رنکینگ جهانی چند پله بالاتر از خودش قرار دارد به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز تور جهانی سوئد صعود کرد. پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت: نوشاد بعد از دو پیروزی برابر حریفانی از هلند و سوئد، در جدول […]

nooshنوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند برابر بازیکنی که در رنکینگ جهانی چند پله بالاتر از خودش قرار دارد به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز تور جهانی سوئد صعود کرد.

پیمان حسنی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت: نوشاد بعد از دو پیروزی برابر حریفانی از هلند و سوئد، در جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز تور جهانی سوئد به مصاف «پاتریک فرانزیسکا» رفت و موفق شد این بازیکن آلمانی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

وی افزود: این پیروزی ارزشمند در حالی برای نوشاد عالمیان به دست آمد که وی در رنکینگ جهانی ۴۶ پله پایین تر از حریف آلمانی خود قرار دارد.

این مقام مسئول ورزشی با بیان اینکه نوشاد عالمیان سال ۲۰۱۲ دو بار مقابل این بازیکن آلمانی قرار گرفته بو، تصریح کرد: در هر دو بازی هم بازنده از میدان خارج شده بود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: عالمیان که تنها بازیکن ایرانی باقی مانده در جدول مسابقات تور جهانی سوئد است تا ساعاتی دیگر در مرحله یک شانزدهم نهایی دیدارهای خود را دنبال می کند.

حسنی در پایان گفت: در این مرحله به مصاف نفر ششم رنکینگ جهانی یعنی «دیمیتری اوتچاروف» دیگر نماینده قدرتمند آلمان می رود.