جهت استعدادیابی رشته های ورزشی ؛جشنواره همگانی در استان مازندران برگزار خواهد شد

معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جشنواره همگانی جهت استعدادیابی رشته های ورزشی در استان خبر داد. به گزارش مازنداسپرت؛ عادل عالیشان با تاکید بر لزوم توسعه ورزش در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه سنی پایه گفت: جشنواره همگانی جهت استعدادیابی رشته های ورزشی با مشارکت هیات […]

252525522معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جشنواره همگانی جهت استعدادیابی رشته های ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت؛ عادل عالیشان با تاکید بر لزوم توسعه ورزش در بین آحاد مختلف جامعه به ویژه سنی پایه گفت: جشنواره همگانی جهت استعدادیابی رشته های ورزشی با مشارکت هیات ورزش همگانی و چهار هیات ورزشی تا پایان سال جاری در استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این طرح با مشارکت معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش روسای چهار هیات ورزشی کشتی، ژیمناستیک، قایقرانی و تنیس روی میز، با همکاری کمیته های استعدایابی استان برگزار می شود.

این مسئوول در ادامه با اشاره به انجام تست فنی در بین نونهالان و نوجوانان علاقه مند اذعان داشت: با انجام تست فنی زمینه شناخت و کشف استعدادهای نهفته آینده سازان استان قهرمان پرور فراهم می شود.

معاون توسعه ورزش همگانی مازندران با بیان اینکه کشف استعدادهای ورزشی نهفته به منظور پشتوانه سازی تیم های ملی است، افزود: ایجاد انگیزه و رقابت بین هیات های ورزشی استان جهت شناسایی و کشف استعدادها بر اساس طرح های آمایش ورزشی قهرمانی است.

عالیشان توجه اساسی به توسعه زیرساخت های ورزش های پایه و پرمدال را از طرح های آمایش ورزش قهرمانی اشاره کرد و اذعان داشت: طرح جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان و با همکاری معاونت توسعه ورزش همگانی و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با اختصاص منابع مالی در سراسر کشور اجرا می شود.