گردهمایی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران برگزار شد

گردهمایی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران برگزار شد . به گزارش مازنداسپرت؛ گردهمایی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران به منظور هم اندیشی و توجیه وظایف روابط عمومی ها امروز شنبه ۲۳ آبان به میزبانی اداره ورزش و جوانان بابلسر در مجتمع رفاهی آموزشی […]

7171717گردهمایی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران برگزار شد .

به گزارش مازنداسپرت؛ گردهمایی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران به منظور هم اندیشی و توجیه وظایف روابط عمومی ها امروز شنبه ۲۳ آبان به میزبانی اداره ورزش و جوانان بابلسر در مجتمع رفاهی آموزشی بانک مسکن شهرک دریاکنار بابلسر برگزار شد.
این مراسم با حضور شکیبافر مشاور مدیرکل و مدیر محترم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر ، بریمانی رئیس کارگروه ورزش قهرمانی و مسچی مسئول کمیته قهرمانان اداره کل ورزش و جوانان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاضرین در این مراسم بیان کرد : اطلاع رسانی یکی از وظایف و رسالت اصلی روابط عمومی ها ست. پهلوان تاکید کرد : روابط عمومی باید قبل از انجام هر برنامه ریزی به ارزیابی وضع موجود و شناخت مخاطبین و نوع ارتباط سازمان با آنها بپردازد و بعد اقدام به برنامه ریزی کند.

پهلوان عنوان کرد روابط عمومی پل بین سازمان و مخاطبین بوده لذا اهمیت نقش روابط عمومی بسیار حساس و حائز اهمیت می باشد.

سپس حسین شکیبافر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در برپایی این مراسم گفت : کار روابط عمومی از جنس کار مدیریت است و سازمانی که نقش خود را به خوبی ایفا می کند، حتما از یک روابط عمومی پویا و بالنده برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی چشم بینا و قلب تپنده سازمان است، گفت : روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی درون و برون سازمان، نقش های حیاتی و کارکردهای مهمی را ایفا می کنند.

شکیبافر اظهار کرد : نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارش عملکرد سازمان ها بسیار موثر است و برخی از ادارات دارای سایت فعال هستند که امید است همه ادارات چنین وضعیتی را دنبال کنند.

شکیبافر از تشکیل شورای روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها خبر داد.

در این گردهمایی با حضور مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران به منظور تشکیل شورای روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران انتخابات برگزار شد که آقایان علی اکبر امینی مسئول روابط عمومی هیات جانبازان و معلولین استان مازندران با کسب ۱۲ رای ، امین بخشنده مسئول روابط عمومی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران با کسب ۱۲ رای و مهدی پریچهره مسئول روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران با کسب ۱۱ رای بعنوان شورای روابط عمومی هیات های ورزشی استان مازندران انتخاب شدند.

در بخش دیگری از این گردهمایی نخستین دوره آموزشی مدیریت روابط عمومی توسط آقای شکیبافر برگزار شد. در ادامه کارگاه آموزشی خبر نویسی و گزارش نویسی در روابط عمومی توسط آقای محمدیان آموزش داده شد.

همچنین کارگاه آموزشی نقش رسانه در ورزش توسط آقای بریمانی آموزش داده شد. در پایان این مراسم از اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر به جهت میزبانی این گردهمایی با اهدای لوح سپاس از طرف مدیرکل محترم ورزش و جوانان تجلیل بعمل آمد.

 

photo 2016 11 13 22 32 09

photo 2016 11 13 22 32 20

photo 2016 11 13 22 32 22