طی اقدامی کم سابقه؛قهرمانان المپیکی‌ مازندران راهی کربلا شدند + تصاویر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران از اعزام ۴۴ هزار مازندرانی به کربلای معلی خبر داد. به گزارش مازنداسپرت؛ سرهنگ جواد بخشی ظهر امروز در مراسم بدرقه و اعزام ورزشکاران مازندرانی به کربلای معلی، با بیان اینکه عشق به امام حسین‌ (ع) در دل همه مسلمانان جهان و به‌ویژه ایرانیان وجود دارد، اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی […]

1 2معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران از اعزام ۴۴ هزار مازندرانی به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت؛ سرهنگ جواد بخشی ظهر امروز در مراسم بدرقه و اعزام ورزشکاران مازندرانی به کربلای معلی، با بیان اینکه عشق به امام حسین‌ (ع) در دل همه مسلمانان جهان و به‌ویژه ایرانیان وجود دارد، اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و امروز برای اعزام به کربلا در این مکان جمع شده‌اند.

وی افزود: اعزام پهلوانان مازندرانی در تمام رشته‌ها و کسانی که حب ولایت در سینه دارند سبب می‌شود تا این عشق و ارادت را در تمام مراحل زندگی و ورزش خود مورد توجه قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: ورزشکاران مازندرانی با حضور خود در این مراسم و اعزام به کربلا آمده‌اند تا به مردم بگویند ما هم همانند شما هستیم و عشق به اهل بیت (ع) را در سینه می‌پروانیم و با استعانت از این بزرگواران زندگی می‌کنیم.

بخشی با بیان اینکه سال گذشته از مازندران در ایام اربعین، ۲۴ هزار نفر به کربلای معلی تشرف پیدا کردند، اظهار کرد: امسال این آمار تا روز گذشته به حدود ۴۴ هزار نفر افزایش یافت و احتمال می‌رود این آمار باز هم بیشتر شود چرا که خیلی از مازندرانی‌ها از استان‌های دیگر برای گرفتن ویزا اقدام کرده‌اند.

این مسؤول امام حسین(ع) را مظهر آزادگی، دلدادگی و پهلوانی برشمرد و افزود: ایشان به همراه اهل بیت (ع) و همه خاندان خود همه چیز را در راه امت، دین و شرافت فدا کردند و سرمشق پهلوانان و ورزشکاران ما امام حسین (ع) و مولای متقیان هستند تا منویات و متون برگزیده شیعه را به جهانیان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه امسال توفیق داشتیم حدود ۴۰ هزار نفر از زائران مازندرانی و غیر مازندرانی امام حسین (ع) را پذیرایی کنیم، اظهار کرد: در داخل مرز ایران در مناطق مرزی مهران، چذابه و شلمچه و ۱۰ نقطه در بین راه و ۶ نقطه در کربلا معلی پذیرای زائران هستیم.

بخشی در پایان گفت: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر هم توفیق پذیرایی زائران خارجی را دارد و امیدواریم در سال آینده بتوانیم همراه کاروان ورزشکاران اصحاب رسانه را هم راهی سرزمین کربلا کنیم.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران گفت : به مناسبت اربعین حسینی اعزام کاروان ۱۰  نفره ورزشکاران و مدال آوران مازنی به کربلا برای نخستین بار در ورزش کشور انجام خواهد شد وی خاطر نشان کرد : اعزام این قهرمانان یکی از محوری ترین برنامه های امسال این سازمان می باشد .
حسینیان زمان اعزام این کاروان را بیست وسوم آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود : ورزشکاران و قهرمانان مدال آور المپیکی وجهانی در این سفر معنوی ضمن قرائت بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران و قهرمانان مدال آور در بارگاه مقدس امام حسین  لوح یادبودی از سوی این مجموعه به تولیت آستان آن امام به نمایندگی از ورزشکاران و مدال آوران تقدیم خواهند کرد.
شایان ذکر است ورزشکاران اعزامی به مراسم اربعین حسینی  آقایان  بهداد سلیمی ،  کمیل قاسمی ، قاسم رضائی ، محمد رضا براری ، روح الله سوادکوهی ، علی رضا ارجین ، مسعود حسن زاده ، جاسم دلاوری ،جابر صادق زاده و هادی خناری نژاد می باشند.

به گزارش مازنداسپرت؛ بهداد سلیمی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، محمدرضا براری، روح‌الله سوادکوهی، هادی خناری‌نژاد، محمود حسن‌زاده، علی‌رضا ارضین، جابر صادق‌زاده و دلاوری از پهلوانان و ورزشکارانی بودند که صبح امروز به کربلای معلی اعزام شدند.

 

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

1 6

1 7

1 8

1 9

1 10

1 11