فصل جدید لیگ برتر ووشوى بانوان/ستاره هاى مازنى براى دانشگاه آزاد بردند!

در فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان مطابق انتظار تیمی نداریم اما مبارزینی داریم که نمی گذراند نام مازندران از زبان های به تحسین وا شده دور شود.   به گزارش مازند اسپرت؛سامره کیانی و صدیقه دریایی با تیم مدعی قهرمانی دانشگاه آزاد کارشان را در فصل جدید لیگ برتر ووشو آغاز کردند و با […]

000202022در فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان مطابق انتظار تیمی نداریم اما مبارزینی داریم که نمی گذراند نام مازندران از زبان های به تحسین وا شده دور شود.

 

به گزارش مازند اسپرت؛سامره کیانی و صدیقه دریایی با تیم مدعی قهرمانی دانشگاه آزاد کارشان را در فصل جدید لیگ برتر ووشو آغاز کردند و با پیروزی در اولین گام عیارشان را نشان دادند.

دانشگاه آزاد موفق شد تیم آذربایجان شرقی را شکست دهد که هر دو سانداکار مازندرانی اش پیروز شدند.

سامره کیانی که همواره لیاقتش روی سکوی مبارزه ووشوی کشور تحسین شده اما همچنان در تکاپوی جایگاه اصلی اش در تیم ملی است، پیروز شد و صدیقه دریایی که تازه با طلای جام جهانی برگشته، در لیگ کماکان بی شکست مانده تا دانشگاه آزاد با اتکا به مازنی هایش پیروزی دلچسبی را کسب کند.

پولی در بساط نیست و باشگاهی به آن معنا نداریم تا استعدادهایمان به سادگی برای استان های دیگر مسابقه ندهند، پس چاره ای نیست جز حظ بردن نمایش خوب آنها و افسوس از درخشش شان به نام دیگران! باز خوشحالیم که دستکم باشگاه موثر و پایداری مثل دانشگاه آزاد با جذب دریایی و کیانی به تثبیت موقعیت ستاره های ووشوی مازندران کمک می کند.

 

IMG 3841 640x330