میداوودی: پدیده را در تهران شکست می‌دهیم

میلاد میداوودی مهاجم سایپا گفت: من می خواهم آقای گل شوم و برای همین همه تلاشم را می کنم تا در بازی با پدیده هم گل بزنم.   میداوودی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: به نظر من بازی با پدیده سخت است درست است که این تیم دو تساوی کسب کرده ولی در دیدار با تیمهایی […]

میلاد میداوودی مهاجم سایپا گفت: من می خواهم آقای گل شوم و برای همین همه تلاشم را می کنم تا در بازی با پدیده هم گل بزنم.

 

میداوودی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: به نظر من بازی با پدیده سخت است درست است که این تیم دو تساوی کسب کرده ولی در دیدار با تیمهایی مثل پرسپولیس و فولاد مساوی کرده است.

او ادامه داد: در مقابل سایپا هم نسبت به بازی اول شرایط بهتری پیدا کرده ما هفته به هفته بهتر می شویم. بعد از تساوی در دیدار هفته نخست مقابل گسترش هفته گذشته موفق شدیم راه آهن را شکست بدهیم.

وی افزود: اگر هدف ما حضور در میان تیمهای مدعی و گرفتن سهمیه آسیایی است باید از همین ابتدای لیگ به فکر جمع آوری امتیاز باشیم. به عقیده من سایپا در دو بازی ابتدایی لیگ خوب و منسجم نشان داده و به امید خدا همین روند را ادامه خواهیم داد.

مهاجم سایپا گفت: ما آنالیز بازیهای پدیده را دیدیم. به عقیده من پدیده هم تیم خوبی است و بعد از دو تساوی برای برد به تهران می آید ولی ما هم در این بازی میزبان هستیم و بعد از برد هفته گذشته شرایط خوبی داریم و برای برد به زمین می رویم.


منبع:ورزش۳