گرد همایی پیشکسوتان فوتبال رامسر / بغض هایی که بعد از ۵۰سال در فوتبال رامسر ترکید + تصاویر

یکی از مهم ترین اولویت در ورزش ،شناسایی نخبگان ،قهرمانان و پیشکسوتان به جهت حمایت از تلاش ها و قدردانی از بزرگوارانی می باشد که حرفی از خاطرات و کوله باری از تجربه را در کالبد ذهنی و چارچوب قوانین ورزشی خود برای نسل آینده دارند می باشد. به گزارش مازند اسپرت؛برای رسیدن به اوج […]

10 10یکی از مهم ترین اولویت در ورزش ،شناسایی نخبگان ،قهرمانان و پیشکسوتان به جهت حمایت از تلاش ها و قدردانی از بزرگوارانی می باشد که حرفی از خاطرات و کوله باری از تجربه را در کالبد ذهنی و چارچوب قوانین ورزشی خود برای نسل آینده دارند می باشد.

به گزارش مازند اسپرت؛برای رسیدن به اوج تعالی قدرت به دوراز منیت ها و آسیب های غلط  تفکری باید از موسفیدانی که سالها خاک ورزش را در زمین های خاکی ،کتانی های پاره و لباس هایی که جنس شان از خود ورزش بود درس گرفت تا بتوان تجربه عکس های سیاه و سفید که حرمت و احترام ورزشی در آن موج میزد را برای آینده موفق و سرآمد به ثبت رساند .
به همین عنوان در شهرستان رامسر به همت هلر عطوفت شمسی ،حاج حسین هشمتی فر،اداره ورزش و جوانان و برخی از پیشکسوتان فوتبال ،اولین گردهمایی خاک خوردگان ورزش فوتبال دهه ۴۰برگزار شد .
گرد همایی پیشکسوتان فوتبال رامسر پس از۴۵ سال با رونمایی عکس های هنری گذشته، دورهمی های ورزشی ، خاطره گویی و تجلیل ازاساتید ورزشی با حضور مسئولین ورزشی و شورای شهر در پلاژ صدف این شهرستان برگزار گردید.
در اولین نشست پیشکسوتان فوتبال دهه ۴۰ با حضور اساتیدی همچون اسماعیل بهاری ،اکبر خاطره ازعکاسان  ،عین الله باقری ، دهقان، قربان اشرفی ،لطیف زاده ، احد حسام و نقی خانعلی پور، برادران حدادی ،رضامعصوم کاکویی ،برادران پروانه ،  ناصح  یاری، رجبی فرد  ،درجانی ،لطیف زاده ، اقبالی، عسکریان ،شمسی ، نماینده کار،ناصح، دژارا،یوسفی ، فیلی و ……برگزار شد.
در این گردهمایی  پیشکسوتان ورزشی فوتبال دهه ۴۰ ، یاد و خاطره منصور باطبی و علی روغنچی  و دیگر فوتبالی هایی که ثبت ذهن ورزشی شدند خالی بود.
لازم به ذکر است گردهمایی  پیشکسوتان فوتبال رامسر با برنامه ریزی بصورت دوره ای برگزار می شود .
سرپرست اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال قول مساعدت برای چاپ کتاب پیشکسوتان فوتبال شهرستان را در اولین نشست برای ثبت خاطره ای از دلدادگان ورزش دادند.

 

خبرنگار مازند اسپرت : تارا هاشمی
عکاس : هلر عطوفت شمسی

10 1

10 2

10 3

10 4

10 5

10 6

10 7

10 8

10 9

10 10