مرادی:بخاطر خستگی از کمیته داوران استعفا دادم

مسعود مرادی عضو کمیته داوران ایران در انتقاد عنایت از استعفای مکرر خودش از کمیته داوران گفت: جواب عنایت را نمی دهم.   مرادی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: من هم مثل آقایان عنایت، فنایی و سفیری که نیامدنشان به کمیته نشانه ی استعفای آنها بود همین روش را در پیش گرفتم و دوست ندارم که […]

مسعود مرادی عضو کمیته داوران ایران در انتقاد عنایت از استعفای مکرر خودش از کمیته داوران گفت: جواب عنایت را نمی دهم.

 

مرادی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: من هم مثل آقایان عنایت، فنایی و سفیری که نیامدنشان به کمیته نشانه ی استعفای آنها بود همین روش را در پیش گرفتم و دوست ندارم که جواب صحبتهای آقای عنایت را در این مورد بدهم. چون این کار من جز ایجاد تنش فایده ای ندارد.

او ادامه داد: تا به حال روال به این صورت بود که حاضر نشد اعضا در کمیته نشانگر استعفای آنها بود و هیچکدام از آقایان فنایی، غیاثی و یا سفیری از سمت خودشان استعفا نداده اند، اما اگر آقای عنایت فکر می کند که استعفا ندادن به صورت مکتوب مشکل ایجاد می کند. من هیچ مشکلی ندارم و استعفای خودم را به صورت کتبی از کمیته داوران می نویسم.

وی افزود: من قبلاهم یک بار دیگر هم از این کمیته استعفا دادم ولی از من خواستند که دوباره به کمیته برگردم ولی این بار تصمیم خودم را صد در صد گرفتم که استعفا دهم. فکر هم نمی کنم که نبود ما باعث بروز مشکلی در کمیته داوران شود. شما بنویسید که من خسته شده بودم!

مرادی در مورد فعالیتهای خودش گفت: در حال حاضر من مدرس داروان در لیگ برتر و آزادگان هستم. هدف خدمت به جامعه داوری ایران است که  سعی می کنم اینکار را انجام دهم و خوشبختانه هیچ زمان هم دنبال پست و مقام نبودم. برای آقای عنایت هم در دپارتمان داوری آرزوی موفقیت دارم.

او در پایان گفت: من جواب آقای عنایت را نمی دهم چون فکر می کنم که صحبتهای من به غبر از روبروی هم قرار دادن داورها و پیشکسوتها سود دیگری ندارد. در حالی که لیگ ما تازه شروع شده و داوری ما نیاز به آرامش و تمرکز دارند.

 

منبع:ورزش۳