پیگرینی: سیتی قهرمان نشود،اخراج خواهم شد

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی، چند روز پیش بصورت رسمی قراردادش را با این باشگاه به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، این تمدید قرارداد در شرایطی حاصل شد که برخی گمانه زنی ها از آمدن گواردیولا به سیتی در تابستان آینده حکایت داشتند. سیتی فردا در اولین بازی فصل به مصاف وست […]

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی، چند روز پیش بصورت رسمی قراردادش را با این باشگاه به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، این تمدید قرارداد در شرایطی حاصل شد که برخی گمانه زنی ها از آمدن گواردیولا به سیتی در تابستان آینده حکایت داشتند. سیتی فردا در اولین بازی فصل به مصاف وست بروم در زمین این تیم خواهد رفت.

پیگرینی در نشست خبری این بازی گفت:” شما نمی توانید دو سال پی در پی، بدون کسب هیچ جامی در سیتی ادامه دهید. می دانم که اگر امسال سیتی را قهرمان نکنم اخراج خواهم شد. البته این هم مهم است که در باشگاه، به شما و کاری که انجام می دهیم اعتماد داشته باشند.
شک ندارم که از اشتباهات فصل گذشته به خوبی درس گرفته ایم و باید تیم محکم تری در فصل جدید باشیم.همه تلاشمان را برای قهرمانی بکار خواهیم بست.”

پیگرینی در این نشست، یک بار دیگر خوشبینی خود به درخشش استرلینگ، خرید ۶۹ میلیونی سیتی در فصل جاری را ابراز داشت و گفت:” مطمئنم که دو یا سه سال بعد، همه متوجه خواهند شد که استرلینگ ارزش ۶۹ میلیون یورو را داشته است. بازیکنان انگلیسی در اینجا گران تر از سایر بازیکنان هستند. البته من هرگز نگفته ام که او ۱۰۰ میلیون پوند می ارزیده، منظورم این بود که چند سال بعد، ارزش او این مقدار خواهد شد.”

 

منبع:ورزش۳