درخشش ستاره ووشوی ایران در چین/ قلی‌پور هم راهی فینال شد

حمیدرضا قلی‌پور ستاره ووشوی ایران، مقتدرانه حریف بلاروس خود را شکست داد و راهی فینال شد.   به گزارش  مازنداسپرت؛ رقابت های جام جهانی ساندا از جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز و سه روز به طول می انجامد. مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، مجوز حضور در […]

خبرگزاری فارس: درخشش ستاره ووشوی ایران در چین/ قلی‌پور هم راهی فینال شد

حمیدرضا قلی‌پور ستاره ووشوی ایران، مقتدرانه حریف بلاروس خود را شکست داد و راهی فینال شد.

 

به گزارش  مازنداسپرت؛ رقابت های جام جهانی ساندا از جمعه به میزبانی شهر «شین» کشور چین آغاز و سه روز به طول می انجامد.

مدال آوران سال گذشته مسابقات قهرمانی جهان که در اندونزی برگزار شد، مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند.

تیم ایران نیز با هفت سانداکار (چهار نفر در مردان و سه نفر در زنان) راهی این رویداد شده است.

هدایت سانداکاران مرد ایران در جام جهانی چین بر عهده «حسین اوجاقی» خواهد بود و «معصومه قدیری» نیز هدایت سانداکاران زن ایران را عهده دار است.

در رقابت های نوبت عصر امروز (شنبه) و در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم مردان «حمید رضا قلی پور» قهرمان بلامنازع سال های اخیر جهان برابر «ایلیا وارچینا» از بلاروس در دو راند متوالی پیروز شد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

پیش از این، در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم «شهربانو منصوریان» که افتخارات زیادی را در سال های اخیر کسب کرده است با «کریستانا موروزوا» از روسیه روبرو شد و در دو راند متوالی به برتری رسد تا جواز حضور در فینال را کسب کند.

صبح امروز نیز، «صدیقه دریایی» در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای بانوان که موفق شده بود در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از هنگ کنگ به برتری دست یابد، برای کسب مدال طلا با «ترانگ تی نگوین» نایب قهرمان جهان از ویتنام رقابت کرد و در دو راند متوالی با ارائه مبارزه ای حساب شده به برتری دست یافت تا مدال طلا را از آن خود کند.

«مریم هاشمی» در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم با اقتدار و در دو راند متوالی بر «لاریا کیپولا» از ایتالیا پیروز و فینالیست شد تا فردا (یکشنبه) برای کسب مدال طلا مبارزه کند.

«امیر فضلی» نماینده وزن منهای ۸۵ کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خود با «ژاویر فوپا پوکام» از فرانسه روبرو شد و در دو راند متوالی به برتری دست یافت.

روز جمعه نیز، «عرفان آهنگریان» و «محسن محمدسیفی» با غلبه بر حریفانی از ترکیه، جواز حضور در فینال اوزان منهای ۶۵ و منهای ۷۰ کیلوگرم را کسب کرده بودند./ فارس