قلی‌پور: مسابقات بدون کلاه و هوگو برگزار شد/ چینی‌ها هوشمندانه میزبانی کردند

دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی چین گفت: سانداکاران این دوره از رقابت‌ها بدون کلاه و هوگو مبارزه کردند و در واقع به شکل مسابقات حرفه‌ای برگزار شد. به گزارش مازنداسپرت ؛حمید رضا قلی پور پس از کسب مدال طلای مسابقات جام جهانی چین، اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو از نظر کیفیت […]

خبرگزاری فارس: قلی‌پور: مسابقات بدون کلاه و هوگو برگزار شد/ چینی‌ها هوشمندانه میزبانی کردند

دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی چین گفت: سانداکاران این دوره از رقابت‌ها بدون کلاه و هوگو مبارزه کردند و در واقع به شکل مسابقات حرفه‌ای برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت ؛حمید رضا قلی پور پس از کسب مدال طلای مسابقات جام جهانی چین، اظهار داشت: هشتمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو از نظر کیفیت با تمام دوره‌های قبلی تفاوت داشت و سطح مسابقات بسیار بالا بود. سانداکاران این دوره از رقابت‌ها بدون کلاه و هوگو مبارزه کردند و در واقع مسابقات به شکل حرفه‌ای برگزار شد.

وی در ادامه افزود: چینی‌ها این دوره خیلی هوشمندانه مسابقات را برگزار کردند و داوری‌ها نیز به هیچ عنوان مشکل‌ساز نشد. آنها بدون هیچ کم و کاستی رقابت‌ها را برگزار کردند. مهمترین نکته این رقابت‌ها این بود که حتی یک صندلی‌های در سالن مسابقات خالی نبود و چینی‌ها بی نظیر استقبال کرده بودند.

دارنده چندین مدال مسابقات جهانی ووشو در ادامه خاطرنشان کرد: بچه‌های ما بدون تمرین در اردوهای تیم ملی راهی مسابقات جام جهانی شدند و خوشبختانه همه شرایط آمادگی بسیار خوبی داشتند. هرآنچه که در توان داشتند گذاشتند و بهترین نتیجه را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ووشوکاران ایران با کسب چهار مدال طلا و سه نقره در هشتمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو به مقام نایب قهرمانی در چین دست یافتند./فارس