با حضور مدیران حراست ادارات کل استان ها برگزار شد: جلسه توجیه طرح فروش الکترونیکی بلیت مسابقات لیگ فوتبال

سمینار یک روزه مدیران حراست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور امروز در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار شد. به گزارش مازنداسپرت، سمینار یک روزه مدیران حراست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور با موضوع توجیه طرح فروش بلیت […]

سمینار یک روزه مدیران حراست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور امروز در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت، سمینار یک روزه مدیران حراست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها مرتبط با برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور با موضوع توجیه طرح فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ فوتبال، امروز در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار شد.
در این جلسه نماینده «شرکت برهان مبین»، مجری طرح فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ فوتبال، به ارائه و توجیه این طرح برای مدیران حراست ادارات کل استان ها پرداخت و مدیران حراست نیز سوالات و ابهامات خود را در این خصوص بیان کردند.
طرح فروش بلیط الکترونیکی برای مسابقات لیگ فوتبال ابتدا در استادیوم آزادی تهران آغاز شد و از امسال عملیاتی کردن و ایجاد زیر ساخت های آن در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی آغاز خواهد شد.
این طرح در راستای ایجاد نظم و طرح تکریم هواداران و تماشاگران باشگاه ها است. در این طرح دغدغه حضور تماشاگران از چندین ساعت قبل برای خرید بلیت رفع خواهد شد و هواداران می توانند در منزل، کافی نت و یا سایر امکانات موجود، از طریق سامانه فروش، اقدام به خرید بلیت طبق شماره صندلی کنند.
هدف بعدی این طرح، ارتقای سطح فرهنگی تماشاگران از فضای فعلی به شرایط مطلوب است.
لازم به ذکر است از ابتدای لیگ امسال، بلیت تک بازی در داخل استادیوم آزادی به فروش نمی رسد و تماشاگران صرفا از طریق خرید الکترونیکی می توانند به برای تهیه بلیت اقدام کنند.