کسب مدال ارزشمند طلا توسط بانوی ووشوکار مازندرانی در رقابت های جام جهانی

صدیقه دریایی بانوی ووشوکار مازندرانی با شکست نماینده ویتنام، نخستین مدال طلای کشورمان را در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۶ کسب کرد. به گزارش مازنداسپرت؛ صدیقه دریایی بانوی ووشوکار مازندرانی با درخشش خود موفق به مدال خوش رنگ طلا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۶ شد. رقابت های جام جهانی ساندا که از جمعه به […]

صدیقه دریایی بانوی ووشوکار مازندرانی با شکست نماینده ویتنام، نخستین مدال طلای کشورمان را در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۶ کسب کرد.

به گزارش مازنداسپرت؛ صدیقه دریایی بانوی ووشوکار مازندرانی با درخشش خود موفق به مدال خوش رنگ طلا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۶ شد.

رقابت های جام جهانی ساندا که از جمعه به میزبانی شهر (شین) کشور چین آغاز شد، در این پیکارها صدیقه دریایی بانوی افتخارآفرین مازندرانی موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد.

 در رقابت های نوبت صبح امروز شنبه، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ساندای بانوان، صدیقه دریایی که موفق شد در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از هنگ کنگ به برتری دست یابد، برای کسب مدال طلا با ترانگ تی نگوین نایب قهرمان جهان از ویتنام رقابت کرد.

دریایی در دو راند متوالی با ارائه مبارزه ای حساب شده در برابر حریف ویتنامی به برتری دست یافت تا مدال طلا را از آن خود کند.

تیم ملی ووشو ایران با ۷ سانداکار (۴ نفر در مردان و ۳ نفر در زنان) راهی مسابقات جام جهانی چین شده است.