میکائیل تاجر را در اوجش هم اینقدر عالی ندیده بودمآرمات: می‌خواهیم بدون سروصدا معادلات را بهم بریزیم/ در بازی برابر گنبد قِسر در رفتیم!میکائیل تاجر را در اوجش هم اینقدر عالی ندیده بودمآرمات: می‌خواهیم بدون سروصدا معادلات را بهم بریزیم/ در بازی برابر گنبد ق

  سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: اغلب کارشناس پیکان، سرمایه، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز را ۴ تیم برتر می‌دانند، اما ما می‌خواهیم بدون سروصدا معادلات را بهم بریزیم.   به گزارش مازنداسپرت ؛مسعود آرمات در خصوص پیروزی تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر نماینده ساری اظهار داشت: بازی خوبی بود که خوشبختانه توانستیم با […]

 

خبرگزاری فارس: آرمات: می‌خواهیم بدون سروصدا معادلات را بهم بریزیم/ در بازی برابر گنبد قِسر در رفتیم!

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: اغلب کارشناس پیکان، سرمایه، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز را ۴ تیم برتر می‌دانند، اما ما می‌خواهیم بدون سروصدا معادلات را بهم بریزیم.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛مسعود آرمات در خصوص پیروزی تیمش در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال برابر نماینده ساری اظهار داشت: بازی خوبی بود که خوشبختانه توانستیم با پیروزی پشت سر بگذاریم. در ست اول کمی به مشکل خوردیم اما توانستیم نتیجه را جبران کرده و پیروز میدان باشیم. 

وی ادامه داد: در ادامه بازی شاگردانم با روحیه بیشتر کار کردند و توانستند در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسند. تیم‌هایی مانند ساری، پارسه و … واقعاً خطرناک هستند و نمی‌توان عملکرد آنها را از قبل پیش‌بینی کرد. 

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: چه کسی پیش‌بینی می‌کرد پارسه بتواند پیکان را شکست دهد. در مورد خودمان هم باید بگویم در بازی که برابر گنبد داشتیم قِسر در رفتیم. چرا که بازیکنان این تیم واقعا عالی ظاهر شدند و جو تماشاگران هم بسیار سنگین بود. من میکائیل تاجر را در اوجش هم اینقدر عالی ندیده بودم. 

آرمات در خصوص بازی هفته پنجم تیمش برابر پیکان که به جدال خودروسازان لیگ والیبال معروف شده است، تصریح کرد: بازی بسیار سختی خواهد بود اما ما برای آن برنامه داریم. نقاط ضعف و قوت پیکان را شناسایی کردیم و سعی می‌کنیم برنده میدان باشیم. چرا که اگر این اتفاق بیفتد بازیکنانم برای ادامه مسابقات روحیه می‌گیرند. 

وی با بیان اینکه می‌خواهیم خودمان را در این مسابقه به اثبات برسانیم، گفت: اغلب کارشناسان تیم‌های بانک سرمایه، پیکان، شهرداری تبریز و شهرداری‌ارومیه را ۴ تیم برتر لیگ می‌دانند، اما ما می‌خواهیم بدون سر و صدا پیش برویم و معادلات را بهم بریزیم./فارس