دهمین دوره لیگ برتر هاکیپایان هفته اول با برتری هیات هاکی سمنان و قم

  رقابت های هفته نخست لیگ برتر هاکی برگزار شد.   به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هفته اول لیگ برتر هاکی آقایان (جام خلیج فارس) با برگزاری دیدارهای رفت و برگشت به پایان رسید. در دیدارهای رفت، هیات هاکی استان سمنان ۴ بر ۲ از سد هیات هاکی استان آذربایجان […]

 

خبرگزاری فارس: پایان هفته اول با برتری هیات هاکی سمنان و قم

رقابت های هفته نخست لیگ برتر هاکی برگزار شد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هفته اول لیگ برتر هاکی آقایان (جام خلیج فارس) با برگزاری دیدارهای رفت و برگشت به پایان رسید. در دیدارهای رفت، هیات هاکی استان سمنان ۴ بر ۲ از سد هیات هاکی استان آذربایجان شرقی گذشت، هیات هاکی استان قم ۴ بر صفر هیات هاکی استان کرمانشاه را از پیش رو برداشت و هیات هاکی استان آذربایجان غربی در دیداری پایاپای هیات هاکی استان همدان را ۴ بر ۳ شکست داد.

در دومین روز از برگزاری هفته اول لیگ برتر و در جریان دیدارهای برگشت، تیم هیات هاکی استان سمنان توانست ۴ بر ۳ تیم هیات هاکی استان آذربایجان شرقی را شکست دهد. در دیدار بین تیم های هیات هاکی استان قم و کرمانشاه، تیم قم ۳ بر ۱ پیروز میدان شد و تیم هیات هاکی استان آذربایجان غربی و هیات هاکی استان همدان به مصاف یکدیگر رفتند و با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان دادند.
هفته دوم مسابقات در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد./فارس