وقتی علی دایی محاصره می شود/کنفرانس خبری یا حمام عمومی !؟ ( عکس )

کلا ما مازندرانی ها جنبه ی برگزاری یک دیدار تقریبا بزرگ رو نداریم و آنوقت توقع لیگ برتری شدن هم داریم . به گزارش مازند اسپرت ؛همه ی ما مازندرانی ها دلمان می خواهد روزی نماینده ای در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشیم .خیلی استعداد های خوبی داریم و با این استعداد ها می […]

کلا ما مازندرانی ها جنبه ی برگزاری یک دیدار تقریبا بزرگ رو نداریم و آنوقت توقع لیگ برتری شدن هم داریم .

به گزارش مازند اسپرت ؛همه ی ما مازندرانی ها دلمان می خواهد روزی نماینده ای در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشیم .خیلی استعداد های خوبی داریم و با این استعداد ها می توانیم در لیگ برتر پادشاهی کنیم .

اما در این میان به جرات می توان گفت که به هیچ وجه فرهنگ لیگ برتری شدن نداریم .این موضوع بارها و بارها در تک بازی های بزرگی مثل بازی های چهارجانبه یا حذفی در استان مان مشاهده شده .

داستان تکراری ای که در کنفرانس های خبری بعد بازی شهرستان قائمشهر همیشه تکراری است و هردفعه بدتر از قبل می شود . حضور افراد غیر خبرنگار و رعایت نکردن اصول سوال و پرسش در کنفرانس خبری قائمشهر ، سبب هرج و مرج و بی نظمی در این شهر می شود.

در دیدار جام حذفی فوتبال کشور نیز علی دایی به مانند دفعه قبلی که به قائمشهر سفر کرده بود مورد استقبال تعدادی زیادی خبرنگار بی سوال قرار گرفت که فقط به دنبال تماشا کردنش بودند تا سوال کردن از او ..!!

کاش مقداری روی اصول و فرهنگ حرفه ای تمرکز کنیم و یاد بگیریم !

 

تصویر گویای همه چیز هست !

 

14 1

14 2

14 3

14 4

14 5

14 6

14 7

14 8

14 9