حذف نساجی مازندران از جام حذفی فوتبال کشور / دوئل فکری و دایی را نفتی ها بردند + فیلم خلاصه بازی

شاگردان علی دایی توانستند در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه یک بر صفر از سد شاگردان محمود فکری عبور کنند و حریف تیم شهرداری فومن در مرجله بعدی شوند. به گزارش مازند اسپرت، دیدار دو تیم نساجی قائم‌شهر و نفت تهران در چارچوب مسابقات جام حذفی امروز برگزار شد و تیم نفت توانست میزبان خود […]

00000000202شاگردان علی دایی توانستند در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه یک بر صفر از سد شاگردان محمود فکری عبور کنند و حریف تیم شهرداری فومن در مرجله بعدی شوند.

به گزارش مازند اسپرت، دیدار دو تیم نساجی قائم‌شهر و نفت تهران در چارچوب مسابقات جام حذفی امروز برگزار شد و تیم نفت توانست میزبان خود را حذف کرده و با یک گل به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان علی دایی توانستند در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه یک بر صفر از سد شاگردان محمود فکری عبور کنند و حریف تیم شهرداری فومن در مرحله بعدی شوند.

این نتیجه در حالی به‌دست آمد که بازیکنان تیم نساجی، برای جبران گل خورده در نیمه اول، بازی در نیمه دوم را تهاجمی‌تر آغاز کردند و چشم امید به گل‌زنی عباس‌زاده و تأییدی داشتند که این امر میسر نشد و هردوی این بازیکنان تعویض شدند.

حملات تهاجمی نساجی در نیمه دوم نتیجه‌ای در بر نداشت و دو تیم با همان نتیجه‌ای که در نیمه اول به‌دست آمد زمین را ترک کردند.

حاشیه های این دیدار :

***ترکیب تیم نفت تهران با هدایت علی دایی را احمد آل نعمه، آرش رضاوند، عیسی آل‌کثیر،اکبر صادقی، میلاد فراهانی، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، ایگور براهیچ، فرید محمدی‌زاده، میلاد شیخ‌فخرالدینی، امیرارسلان مطهری تشکیل دادند.

***گفتنی است، مهدی‌خانی، نعمتی، احمدی، غلامعلی تبار، حیات منش، کریمی، یحیی بیگی، علینژاد ، رمضانی، تاییدی و عباس زاده، ۱۱ مرد تیم فوتبال نساجی در بازی امروز بودند.

***نیمه نخست بازی تیم‌های فوتبال نساجی و نفت در حالی به پایان رسید که تیم مهمان توانست با تک گل رضا اسدی در دقیقه چهار بازی برنده به رختکن رود.

***تیم فوتبال نساجی بعد از دریافت گل نخست، حملاتی بر روی دروازه حریف وارد کرد که نتیجه‌ای در بر نداشت.

***تیم نفت تهران هم در دقیقه ۲۶ بازی، صاحب ضربه ایستگاهی شد که توسط عیسی آل‌کثیر به دیواره دفاعی بازیکنان نساجی برخورد کرد و بلوکه شد.

***طبق معمول بازی‌های انجام شده در ورزشگاه شهید‌وطنی، تماشاگران در دقیقه ۳۳ با شعار «اولادی، روحت شاد» یاد و خاطره این بازیکن فقید را زنده نگه داشتند.

***بازی همچنان متعادل و با برتری تیم نفت درحال انجام بود که در دقیقه ۳۵ میلاد فخرالدینی به دلیل خطایی که بر رویش اتفاق افتاد با بازیکنان تیم نساجی درگیر و بازی برای دقایقی متوقف شد.

***در این درگیری که موجب توقف پنج دقیقه‌ای بازی شد، میلاد فخرالدینی از تیم نفت تهران و میلاد احمدی از تیم نساجی قائم‌شهر هرکدام یک کارت زرد گرفتند و فرید یعقوب‌نیا از روی نیمکت ذخیره تیم نساجی کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

***داوری این مسابقه بر عهده موعود بنیادی‌فر است و نیمه نخست بازی با انتصاب وقت اضافه با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم نفت تهران به پایان رسید.