برای بازی فردا آماده‌ایم/محمودفکری:هیچ محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر گفت: هیچ محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم. به گزارش مازنداسپرت، تیم فوتبال نساجی فردا اولین دیدار خود در جام حذفی را برگزار می‌کند و میزبان تیم نفت تهران است. سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه تیم ما […]

photo 2016 11 02 21 35 48

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر گفت: هیچ محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم.

به گزارش مازنداسپرت، تیم فوتبال نساجی فردا اولین دیدار خود در جام حذفی را برگزار می‌کند و میزبان تیم نفت تهران است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه تیم ما اولین بازی خود در جام حذفی را با تیم نفت تهران برگزار می‌کند، اظهار کرد: تیم حریف تیم خوبی است و هدایت آن را علی دایی برعهده دارد.

محمود فکری افزود: هیچ محروم و مصدومی برای بازی فردا نداریم و بازیکنان تیم خوب استراحت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم یک جلسه تمرین نکرده‌ است ولی بچه‌ها از روحیه خوبی بهره‌مند هستند و با شناختی که از آنان دارم می‌دانم فردا با تمام توانشان این عقب افتادگی را جبران خواهند کرد.

سرمربی تیم نساجی به بازی روی چمن مصنوعی اشاره کرد و گفت: تیم نفت، تیم خوبی است ولی ممکن است بارندگی و عادت نداشتن به بازی بر روی چمن مصنوعی ایجاد مشکل کند.

این مسؤول اظهار کرد: نساجی تیم قدیمی و ریشه‌داری است و به دلیل مشکلات موجود، هنوز نتوانسته‌ایم خواسته هواداران این تیم مردمی را برآورده کنیم.

وی به تمرین تیم نساجی در هوای بارانی اشاره کرد و افزود: هواداران این تیم در گرما و سرما حامی تیم هستند و با اینکه هوای امروز بارانی بود بازهم در ورزشگاه حاضر شده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند.

فکری با بیان اینکه در بازی فردا از تمام موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: بازی تهاجمی در دستور کار تیم قرار دارد و امیدواریم برنده بازی باشیم تا دل هواداران را شاد کنیم.